2019年8月3日星期六

35 座車仔麵 @ 九龍灣 ( 3-AUG-2019 )

大碗麵 ($48) - 我要文記麻辣混醬   個醬無咩味喎


里奧大人要秘制辣汁   個汁真係幾辣   


腐乳通菜 ($15) - 個腐乳無味   好奇怪


跟餐 +$5


餐單


( 3-AUG-2019  SAT )

今朝 7 點鬧鐘響   其實我以為自己校咗 7 點 15 分添   瞓多 15 分鐘都好   哈哈 ~

約咗家姐食早餐  佢係都要請我食   話用 Wechat Pay 喎   佢話我成日請佢食早餐   依家有得 Wechat Pay   以後一定係佢比哂   真係好搞笑   成日驚用哂我啲錢   食得我幾多呀 ?!

榨菜肉絲公仔麵套餐傳統吐司 ($40)


肉鬆厚吐司套餐 ($38)



菇場忙忙哋啦   但唔想做長命 Report 住   清哂其他嘢先 ~

放工即走   搭地鐵去睇中醫   里奧大人約咗弟兄 J 兩公婆傾嘢 大家搞掂哂先再約食下午茶 ~

今次再量心跳係 89   算好咗啦   上次 110 㗎   但上下壓仍都係高囉   148 / 89   真係要做多啲運動   完咗培靈會   我就可以做運動 ~

差唔多 2 點半先睇完   里奧大人又啱啱傾完    咁去德福食下午茶喇 ~

洋蔥豬扒包   食咗啲生洋蔥   之後個口成陣味   哈哈




我比里奧大人睇   仲話好假呀   點解佢會有鬚 ?!   佢個樣好驚咁答我 : 佢本身係有鬚㗎喎   妳唔係唔知呀嘛   哈哈


食完去馬莎睇衫   又唔啱心水   所以都決定唔買衫喇   着番平時啲衫去影証件相算喇   不過原來無開舖   咁聽日再影過啦 ~

番到屋企   里奧大人都瞓晏覺   我好似 5 點鐘都瞓着    一起身已經 6 點   要即出發去食嘢喇 ~

食完即番培靈會   今晚趕唔切   所以聽唔到詩歌部份添 ~

今晚嘅領受係預備自己隨時傳福音   同時仍要為憎恨嘅人祈禱   呢點我仍在學習中 ~

9 點幾散會   番到屋企即拖地   沖埋涼就睇陣電視  ~

11 點幾都自己瞓先 lu   今日滕來滕去好攰呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言