2019年8月21日星期三

焗蝦卷 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 21-AUG-2019 )




咁就一餐   勁方便



( 21-AUG-2019  WED )

今朝里奧大人番學   所以陪我食早餐 ~


菇場忙呀   11 點幾先搞掂哂 ~

Lunch Time 出去行陣   再買埋酸辣米線就番菇場喇   雖然係少米線   但食完都超級飽 ~


忙下停下   好快放工 ~   

里奧大人放 5 點半   咁我有時間去街市買餸   咁番到屋企都 6 點幾   要即預備滾湯喇 ~

今晚就咁煮個拉麵比里奧大人   我真係食唔落粉麵 ~

是日懶餐 - 焗蝦卷 + 芫茜皮蛋魚片湯

焗蝦卷 - 方便快捷又好味   蘸泰國酸甜醬一齊食   我覺得好好味架 ~ 

芫茜皮蛋魚片湯 - 里奧大人熱氣   咁就滾呢個湯   材料係 3 扎芫茜 + 2 隻皮蛋 + $20 鯇魚片   今次個湯好濃郁呀   之前 2 扎芫茜個味係無咁出㗎 ~

洗埋碗就拖地   沖埋涼就食蘋果   其實鍾意食蘋果   但最唔鍾意批蘋果   哈哈 ~

里奧大人溫習   咁我就上網睇下嘢啦 ~

今晚 11 點幾先瞓   感恩好有睡意   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言