2020年1月3日星期五

茄汁豬扒 + 金銀蛋旺菜 ( 3-JAN-2020 )



( 3-JAN-2020  FRI )

又星期五喇   開心開心 ~

早餐食奶醬多   仍然覺得好乾爭爭   哈哈 ~



菇場超級勁忙   好快又到 Lunch Time ~

阿 mi 之前比我嘅袪濕料   我都拎番菇場焗喇   利尿嘢都係朝早飲好啲   哈哈


出去買蕃茄同大樹菠蘿   再行陣就買燒賣粉果番菇場食呢 ~



仍然超級勁忙   所以放工都即走 lu ~

番到屋企放低個袋就預備晚餐   里奧大人 7 點半左右番到屋企   可以開餐喇 ~

我依家轉咗細細個嘅飯煲   里奧大人話點解都仍然係食咁多飯   哈哈哈哈   我話唔知喎   我都覺得反而細飯煲仲食多咗飯咁喎 ~

家姐話今次似樣喇   我心諗咩似樣   之後諗起佢尋晚話我煎嘅豬扒好似魚餅   今晚就似豬扒喇   哈哈


是日晚餐 - 茄汁豬扒 + 金銀蛋旺菜

茄汁豬扒 - 個汁如果加啲喼汁就更加好味呢   咁我將兩塊豬扒剪開為 6 塊   里奧大人食咗 4 塊呀   應該算係鍾意食啦   不過佢話塊豬扒 "鞋" 咗啲   唉   我煮肉多數 Overcook 囉 ~

金銀蛋旺菜 - 金銀蛋真係簡單又好味   但就唔可以成日食呢 ~

食完就大清潔廚房   差唔多 9 點先出去徑步 ~

徑完步再去超市買嘢   之後即番屋企喇   沖埋涼再開機洗衫   里奧大人就熨衫 ~

海南大樹菠蘿   呢盒 $36   都係泰國嘅好味啲


呢兩日煮飯   搞到隻右手又開始痛   加上今日菇場勁忙   做到條頸同條腰又痛   所以即做按摩   舒緩一下都好 ~

聽日要番工   所以 11 點半都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言