2020年1月29日星期三

打邊爐 @ 家姐屋企 ( 29-JAN-2020 )

蕃茄芫茜皮蛋湯底   都幾特別   哈哈哈哈



家姐尋日買定㗎   佢話無新鮮牛肉   所以買急凍   特登買多啲比我食   但食唔哂呀   我要拎走呢   又益埋我   呵呵   


外賣水餃雲吞   皮好薄   同埋隻隻都有蝦   唔錯喎


家姐買咗好多   我都好想無食呢啲喇   哈哈


家姐買咗 2 包炸魚皮


唔記得咩菜


皇帝菜 & 唐生菜


王林蘋果


( 29-JAN-2020  WED )

今朝里奧大人都唔放假喇   要番公司處理緊急會議   咁我瞓到 9 點幾都醒醒咃   但好凍呀   所以唔想起身住   點知一瞓就瞓到 11 點 20 分   即刻彈起身   因為聽日要番工嘛   要 7 點半起身喎   變相瞓少 4 個鐘咁   哈哈 ~

刷埋牙就去食早餐   呢排好似成日食麥記咁   開始有啲驚 ~
   

番屋企就熨兩機衫   再大清潔廚房   執番好哂所有杯杯碟碟   搞咗三個鐘   感恩又唔攰喎   不過想比自己抖抖 ~

姑奶買比我哋㗎   用嚟救急最好   一開即食   哈哈



沖埋涼都 4 點   咁出發去家姐屋企喇 ~

家姐屋企擺設一定係有狗   多數係八哥   佢話一世都會鍾意八哥   哈哈


我最鍾意細細隻嘅嘢   哈哈



有存盒確實係有新年氣氛嘅


家姐比佢同事睇   問佢屋企點解會有隻八哥嘅 ?!   佢以為係真狗呀   哈哈



好鍾意個燈籠仔


影完就坐低同 Berry 姐玩啦   但佢當我條頸巾係佢條毛巾咁咬呀   嚇到我都唔敢戴啦   但坐坐下實在好凍   點知我一戴就咬   我要將條頸巾包實條頸   佢就咬唔到我喇   呵呵 ~

靜嘅一面


對衰眼唔多友善喎



佢咁樣坐   我突然諗起佢細個嗰陣



家姐 6 點半先放工   番到嚟嘅時間同里奧大人差唔多   我叫里奧大人自己約家姐   之後家姐話喺巴士站等埋里奧大人一齊番屋企 ~

咁我同姐夫傾偈啦   無耐家姐同里奧大人都番來了 ~

咬張被   但咬幾咬就無再咬


家姐話依家加咗三文魚就食   Berry 先肯食呀


7 點幾開餐   食到 8 點幾就食完   里奧大人要幫家姐搞部電腦   因為佢聽日 WFH ~

家姐又例牌比嘢我啦   佢話工人同佢講   叫佢唔好買咁多嘢   慳番啲錢   呢下好搞笑 ~

9 點幾走人   番到屋企都即沖涼喇 ~

家姐又比零食比我   我又拎咗啲鳥結糖   佢話擺擺下會唔記得食   咁我話比我   真係唔好嘥啦   咁鬼貴用嚟擺咩



家姐問我似條蟲果噂係咩 ?!?!   我初初以為張梳化真係有條蟲呀   嚇死我   原來佢唔知係花生酥糖


我頭先食食下嘢   好驚訝話好大朵蝴蝶蘭呀 ?!   家姐仲驚訝   話點解我影嘅時候睇唔到呀   哈哈   但我真係睇唔到喎   之後佢話特登用番我個高度嚟睇   係睇到㗎喎   哈哈哈哈


差唔多 12 點先瞓   里奧大人以為我聽日都唔駛番工   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言