2020年1月26日星期日

開年飯 @ 姑奶屋企 ( 26-JAN-2020 初二 )

鮑魚瑤柱福袋盆菜 - 個汁好杰又好鹹   我覺得係鹹到有啲苦   但佢哋好鍾意叫大家樂盆菜


滷水鵝 - 兒生仔老婆嘅爸爸整嘅


我鍾意食鵝掌翼



花膠湯好味道   可能天氣凍   好想飲熱嘢   今晚仲有甜品同沙律呢


( 26-JAN-2020  SUN  初二 )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~

我好難相信自己會食雞扒   但因為我實在太驚食炸魚柳   要是喉嚨痛嘅話   一定比里奧大人鬧死架


食完就番崇拜   完畢之後就要去里奧大人公司幫手 ~

同里奧大人差唔多 2 點幾先去食嘢   食完要再番公司整啲嘢   差唔多 3 點半先走得 ~

拿破崙意粉係超級極度難食   又乾又凍又無味   我覺得比錢仲要食啲咁嘅嘢   真係好離譜囉



搭的士去里奧大人契媽屋企拜年   但 4 點幾要走人喇   但分批走人   我哋同姑奶兩公婆一齊搭巴士入大埔   咁陪埋姑奶去一田買暖水壺   之後再搭的士去姑奶屋企食開年飯喇 ~

蘿蔔糕好味呀   今年無問家姐拎糕   因為知道初一至初五都唔喺屋企食呢


7 點開始   食下傾下   我哋趕住搭巴士走人   所以 8 點 45 分都走先喇 ~

番到屋企就即開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

家姐影到佢好肥咁   真係好想拍佢大肶仔呀   但其實佢好瘦㗎咋   可能成日走來走去呢


家姐話佢瞓得好林   但點都唔入房瞓   真搞笑


睇埋新聞   又睇陣 Youtube   今晚 1 點先瞓呀   呢次我都覺得係勁夜瞓 ~

沒有留言:

發佈留言