2020年1月6日星期一

南記粉麵 @ 官塘 ( 6-JAN-2020 )

招牌辣豬肉+春卷米線 (酸辣 $47) - 去南記必食呢   小辣再加辣椒醬   好正㗎



( 6-JAN-2020  MON )

尋晚成晚發夢   半夜仲有啲瞓唔着   咁里奧大人又話佢成晚發夢   所以我話下次臨瞓前都係唔好睇啲刺激嘅片喇   哈哈 ~

今朝里奧大人要去姑奶屋企整嘢   所以陪我食早餐 ~



菇場超級忙   雖然攰   但希望日日都咁忙啦 ~

Lunch Time 即走   因為約咗里奧大人食 Lunch 呀   開心開心 ~

芝士肉醬法蘭克福腸意式香草飯 ($47) - 芝士肉醬都好味道   但可惜個汁無咩味囉



蒜香豬扒芝士蕃茄意式香草飯 ($52) - 豬扒好味   上枱先覺得兩個飯嘅款式係差唔多   哈哈



南瓜忌廉湯 / 沙律


即磨咖啡  伯爵紅茶


同里奧大人周圍行   佢話條披肩好 Soft   所以我話一陣等佢上車   我先再去買 ~

呢兩隻嘅眼睛就有好明顯嘅分別了   哈哈哈哈



最後買咗一條披肩比家姐   兩條比自己   再買一條碎花裙   加埋只係 $316 咋   又平又靚又可以送比家姐   好開心 ~

菇場仍然忙啦   放工都未做完   但留番聽日做喇 ~

約咗里奧大人喺 APM 等   諗住拎皮褸   又話無新貨要等   麻鬼煩   希望星期五有得拎啦 ~

里奧大人話出咗門口先收到電話去 APM 拎   明明話淘大家嘛   雖然兩度都無問題   但無理由咁遲先通知人囉 ~

不過今晚去 APM 都好   可以去買車飛   之後再去一田買 Pack 黃蘿蔔   最後喺 Das Gute 買半份黑糖合桃包就走人 ~

又唔想食上海菜   所以比我諗到去南記   里奧大人當堂醒神   哈哈 ~

里奧大人話買埋張數據卡先去南記   之前成日話數據夠用   仲好話我成日用爆哂   依家佢話計計下驚唔夠   所以買定張喎 ~

食完再買份生春卷   依家加到 $28   佢係好味嘅   所以次次去南記必食呢   哈哈 ~   

買完就番屋企喇   沖埋涼就熨衫   搞掂已經 9 點半   怪不得咁攰 ~

原來要 $23 咁貴   我初初以為唔駛廿蚊添   真係食嘢唔知價了



睇埋尋晚嗰套戲嘅下半 Part   差唔多 11 點 15 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言