2020年1月25日星期六

金坊泰國美食 @ 紅磡 ( 25-JAN-2020 初一 )

馬拉盞炒通菜 ($84) - 好味道   真係好鍾意食馬拉盞炒通菜   哈哈


酸辣無骨鳳爪 ($84) -  都夠酸辣


青芒果絲沙律 ($84) - 呢個沙律又係好開胃


青檸汁燒豬頸肉 ($96) - 正呀   剪髮表妹次次都會叫呢個餸


雜錦併盤 - 蝦餅 + 魚餅 + 春卷 + 香葉包雞 ($112) - 我叫㗎   唔想諗咁多


香辣肉碎炒飯 - 我無食呀


菠蘿炒飯 - 婆婆鍾意食   咁實要叫啦


鰂魚 ($110) - 剪髮話要食魚   呢個等咗 30 分鐘   因為即叫即燒


( 25-JAN-2020  SAT  初一 )

今朝里奧大人要番工   我就瞓到 10 點 20 分都醒咗   刷埋牙就即去食早餐喇 ~

火腿扒芝士漢堡包餐   我之前做咗麥樂會同媽咪會會員   咁問佢有咩優惠 ?!   佢話一張要 $28 先送朱古力奶   另一張就要食套餐   咁我即係有杯朱古力奶啦   無理由做咗會員唔用佢啲優惠家嘛   反正屋企無煲水   有杯嘢飲都好吖   嘻嘻


食完番屋企抖陣   之後就大清潔梳化同櫃桶 ~

搞掂哂就熨衫   熨咗一大半   里奧大人話 1 點可以放工   咁我即刻沖涼換衫喇   感恩啱啱好有車   可以 1 點前去到里奧大人公司   最搞笑佢以為我要 1 點半先到   無諗過我會咁快呢 ~

本身約咗剪髮表妹 4 點去婆婆屋企   我話我應該 3 點半都到婆婆屋企   叫佢快啲出嚟   哈哈 ~

差唔多 2 點左右食嘢   之後行陣 AEON   行到 3 點左右都走人喇 ~

珍寶黑椒牛肉飯 ($65)


馬鈴薯蓉 + 焦糖香軟雪糕 (+$23) - 我突然間好想食薯蓉   呢個好味道


依家里奧大人會記得我鍾意食焦糖香軟雪糕


一去到婆婆屋企   見到大食喺婆婆間房走出嚟   真係嚇死我   因為我以為佢同阿妹一齊嚟嘛 ~

婆婆屋企一定有金莎   不過上年婆婆比咗一盒大嘅比我   我依家仲食剩十粒   見到金莎有啲驚   哈哈


無耐剪髮表妹同阿姨都到咗   之後大眼表妹一家大細又嚟埋   家姐 姐夫就 4 點幾到 ~

傾下傾下   剪髮表妹問大表咁耐嘅?!   我以為自己聽錯   之後問佢講咩   佢話大表咁耐嘅 ?!   我同大眼表妹都比佢嚇到 O 哂咀   大表嚟咗好耐喇喎 ~

之前佢又唔知講咩   家姐同大眼表妹都一齊問點解 ?!   因為覺得佢講嘅嘢好奇怪   鬼咩   成日唔夠瞓   唔溫溫燉燉先奇呀 ~

大眼表妹個女好怕醜   表妹話佢出門口前   教個女講恭賀說話   要佢肯講先會帶佢出街   點知佢只叫咗一聲太婆   之後全程無出過聲   表妹夫話佢啲親戚以為佢個女係啞㗎   哈哈 ~

佢個女勁搞鬼   咁講開幼稚園放假放到 2 月17 日   表妹話佢奶奶就驚喇   因為無覺好瞓   話佢會揭起奶奶嘅眼皮睇下佢瞓咗未 ?!?!  而瞓咗就會拍塊臉話睇下瞓咗未 ?!   咁真係想瞓都難啦   哈哈 ~

本身我諗住喺婆婆屋企坐陣   之後就去家姐屋企食飯   不過剪髮表妹係都要我咃一齊食飯   咁就一齊食啦 ~

差唔多 6 點就出發食嘢    點知婆婆跌親   好在我扯住佢件衫   咁跌落地都瀉咁啲力   剪髮表妹話有嘢喺佢隻腳隻   嚇到佢以為係咩嘢   唉   婆婆成日都好心急   工人又推部輪椅喺門口   但又唔係入嚟扶婆婆喎   黐鬼線   輪椅放好就即去扶婆婆吖嘛 ~

今餐係家姐同里奧大人請食飯   咁婆婆拎咗幾次錢出嚟   但無可能係佢請囉 ~

同剪髮表妹一齊搭地鐵   佢就出旺角   我哋就直接番屋企 ~

番到屋企即沖涼   之後睇下啲笑戲 ~

剪髮表妹送比我㗎   雖然我依家唔係鍾意 Line   但見到佢嘅一番心意   我真係感覺好開心呢



我帶里奧大人去 Circle K 睇呢罐曲奇   我同佢講之前要 $49.9 㗎   依家只係 $35.9 咋   佢話買啦   送比我喎   嘻嘻   我好鍾意佢隻牙仔呀   好得意



今晚又 12 點先瞓   不過唔緊要啦   之後有幾日假期可以補眠   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言