2020年1月23日星期四

韓式傳統脆皮煎餃 + 圃木園辣牛肉湯非油炸刀削麵 + 日式麵豉湯 ( 23-JAN-2020 )

我買黃蘿蔔嘅時候   里奧大人問我點樣食 ?!   仲教我要切薄片   我話你唔係諗住我成條咬呀嘛   哈哈




( 23-JAN-2020  THU )

今朝同里奧大人食早餐   好似好耐無同佢食咁   哈哈 ~



菇場唔忙   又做下自己嘢喇 ~

Lunch Time 出去曬下   之後再買芝士粟米包番菇場食 ~

2 點幾終於收到 Email 放到初五   真係感恩呀   好難得老闆放多一日假比我哋嘛 ~

放工即走   買埋條脆肉瓜就即番到屋企喇 ~

里奧大人 6 點幾放工   我都開始煮嘢 lu ~

是日懶餐 - 韓式傳統脆皮煎餃 + 圃木園辣牛肉湯非油炸刀削麵 + 日式麵豉湯

韓式傳統脆皮煎餃 - 上網睇點樣煎啦   做法係又煎又加水再焗   但我見焗完啲皮好似淥水餃咁款   嚇到我即刻開大火   無哂水再加麻油煎香去   大佬   用咗好耐時間呀   哈哈   不過食落嘅口感係無就咁煎咁乾身呢   好在里奧大人都話好食咋   唔係就慘喇   整咁鬼耐仲要唔好食 ~


圃木園辣牛肉湯非油炸刀削麵 - 今餐韓式主題   所以煮呢個即食麵   哈哈 ~

日式麵豉湯 - 我將脆肉瓜切粒   再放落麵豉湯度   如果就咁放喺碟   里奧大人唔多食㗎   混埋一齊就無得唔食呢   要佢食菜啫   都要好似氹細路咁氹 ~

大清潔埋廚房就拖地   開埋機洗衫就沖涼   食埋生果就休息喇 ~

依家覺得呢個米奇碗都幾好用   哈哈


我掛住睇旅行嘢   里奧大人又整其他嘢   佢成 11 點先沖涼呀 ~

今晚又唔係咁眼瞓   所以成 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言