2020年1月5日星期日

美心 FOOD 2 @ 九龍灣 ( 5-JAN-2020 )

菜膽上湯雞窩 ($62) - 我食呢個餐   覺得勁似啲老人家呀   哈哈



咖哩牛筋腩飯 ($55) - 咖哩汁辣辣哋都唔錯 



( 5-JAN-2020  SUN )

里奧大人起身番工之後   我覺得好似好凍咁   所以瞓得唔係咁好   同埋 9 點 20 分都醒咗   咁起身梳洗喇 ~

早咗出門口   可以好多時間食早餐 ~

10 點 Whatsapp 問家姐嘢   之後講不停   10 點半先食早餐   再一路食一路傾   咁就 45 分鐘   不過我有時間先會咁傾   如果太趕   我一定食哂嘢先傾㗎 ~

我食叉燒腸   家姐同里奧大人都估我食牛肉腸   家姐再估就係豬潤同埋鴛鴦腸   佢話估我唔到食叉燒腸   因為我不嬲唔鍾意食   佢話我依家口味同以前唔同哂   但其實依家都唔係鍾意食叉燒腸架   只係牛肉腸啲牛肉太肥   其他又無咩興趣咋 ~

家姐話我腸粉加甜醬辣醬好搞嘢   佢可能覺得齋腸先咁加呢   哈哈



今日有事奉   所以要早啲番教會預備 ~

崇拜完又參與另一樣新嘅事奉   希望順利 ~

2 點 20 分搞掂   里奧大人就 2 點半放工   所以差唔多時間番到屋企   可以一齊食下午茶喇 ~

干炒叉燒公仔麵



沙爹牛肉包配瑞士汁雞翼



食完都接近 4 點   里奧大人番到屋企即沖涼瞓覺   我就睇聖經   太耐無靈修喇   係時間要做番呢 ~

家姐次次都影到 Berry 個鼻好短   咁樣 BB 樣好多呢


6 點幾出發去淘大   里奧大人去剪髮   我去德福 Leona 買嘢   我買完再去馬莎睇嘢   里奧大人差唔多 7 點就剪完   咁一齊再去問件皮褸可唔可以換 ?!   感恩可以換   聽晚又要再嚟過了 ~

想食越南嘢   但睇個 Menu 又無咩興趣   之後我話去美心快餐食晚飯 ~

食完行陣德福   再買埋個網紋蜜瓜就番屋企喇 ~

番到屋企即開機洗衫   再大清潔廁所就沖涼 ~

里奧大人染髮   幫佢搽 Vaseline   話我搽得唔好喎   我話就係搽得唔好   咁先至知道點樣先搽得好家嘛   佢話教咗佢大道理呀   哈哈 ~

今晚又睇戲   但睇到 11 點半都要瞓喇 ~         

沒有留言:

發佈留言