2020年1月12日星期日

澳門咖喱王清湯腩 @ 官塘 ( 12-JAN-2020 )

荷葉籠仔臘味飯 ($56) - 賣相嚇一嚇   臘肉根本得肥豬肉   呢個飯完全唔掂


咖哩拓牌牛腩飯 ($70) - 牛腩都唔係好腍喎   同埋個咖哩汁同影相嘅顏色係完全唔同   如果唔係我唔會叫咖哩牛腩囉


( 12-JAN-2020  SUN )

今朝 9 點未夠都醒咗   所以都即梳洗喇   搞掂就去食早餐 ~



番完主日學   同姊妹傾咗陣計   之後就同里奧大人一齊崇拜喇 ~

見有時間   我就去剪頭髮   本來想唔剪㗎   但又唔想成日夾頭髮   始終比人修下啲頭髮係好睇啲嘅 ~

剪完頭髮   等埋里奧大人放工就去食 Lunch 喇 ~

麻辣湯麵 - 麻辣腩肉 / 麻辣牛肚 / 豆卜 / 韭菜 ($45)


炸魚餅 + 咖哩魚蛋 + 紫菜 + 甜酸齋粗麵 ($45)



食完就去舖頭幫姑奶換張電話卡   搞掂就搭車番屋企 lu ~

番到屋企都 4 點   里奧大人沖埋涼就瞓覺   我就睇 Youtube   不過我到 5 點都瞓咗   一醒就已經係 6 點   里奧大人都啱起身 ~

抖多陣就出去食飯   之後里奧大人話食雞蛋仔   等咗 8 分鐘就有新鮮出爐嘅雞蛋仔喇 ~

朱古力粒粒 ($22) - 勁好味   外面脆卜卜又有蛋香


番到屋企都沖涼休息   我星期日比例攰   因為里奧大人好早起身   佢出門口之後   其實我都瞓得唔係咁好   成日驚唔知醒身番崇拜呢 ~

睇電視睇到 11 點   我自己都要瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言