2020年1月4日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 4-JAN-2020 )

香煎韭菜餃 ($38) - 好似喺台北食嘅餃子咁呀   餃子皮煙煙韌



豚肉雜菜湯鍋定食 ($45)


雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45)



( 4-JAN-2020  SAT )

今朝家姐唔駛番工   所以同 8 卦食早餐 ~



菇場勁忙   又係星期六忙   哈哈 ~

放工即走   坐小巴去家姐屋企   今次係直通車   所以 1 點半左右已到家姐屋企 ~

2 點幾同埋家姐 姐夫一齊去食下午茶   之後再同家姐去廣良興買嘢   買完就番家姐屋企喇   原來已經 4 點 ~

煎釀豆腐($17)



酥炸雲吞 ($22)



煎餃子 ($27)



五香牛肉麵 ($36)



家姐成日話隻隻八哥都唔同樣   咁睇呢兩隻又真係好唔同樣嘅   哈哈



買咗 20 條比里奧大人啲同事   希望佢哋鍾意食啦



家姐話呢包糖好味道   同埋 $5一包好抵   但原來係 1 月尾到期   咁我都買咗兩包比佢同工人食



又同 Berry 玩   真係點都唔比我抱   引佢食嘢再過手都唔得   之後連嘢都唔食呀   哈哈哈哈   係咁撐撐撐   又大力喎   撐到心口痛   我決定放棄唔再抱喇   哈哈 ~

仲係咁鍾意咬玩具


用最入嘅牙仔咬雞肉條



我覺得佢啲牙仔   細細隻好得意


我坐梳化嘅時候就揭張被   我同家姐講話點解 Berry 要咁大張被嘅 ?!?!   家姐話張蝦係佢㗎   哈哈   我話成日見 Berry 瞓喺上面   以為係佢咋


依家家姐都用緊 Berry 嘅暖包   因為 Berry 初初嚟嘅時候   天氣十分之凍   要將暖包放喺被底   咁先夠暖   諗番起 Berry 細細個嘅時候   身體好弱㗎   感恩依家都 OK 呢 ~

同家姐傾下計   話咁快就 6 點半   要接里奧大人放工喇 ~

7 點半左右去到   之後即刻幫手做嘢 ~

8 點 20 分搞掂   里奧大人整埋其他嘢   我就同佢 2 個同事傾偈   差唔多 8 點 45 分先去食嘢 ~

又食湯飯   里奧大人今次點都要食雞扒飯喇   哈哈 ~

食完抖陣都番屋企喇   我開機洗張被   之後就沖涼休息 ~

同里奧大人睇下 Youtube   又傾下偈   今晚 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言