2020年1月19日星期日

麥當勞 @ 官塘 ( 19-JAN-2020 )

豬柳漢堡 / 蘋果批 / 新地筒/蜂蜜梨茶 (迎新餐) & 黃金脆薯 (牛堡) 


好多黑椒汁


( 19-JAN-2020  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就出發喇 ~

見到西班牙柿只係 $28/份   咁即買啦   之前 $40 仲要開始爛咁款   咁我買一份就夠喇   因為好重   同埋一陣又唔係直接番屋企嘛   之後阿姐話 $55 兩份平比妳   我話唔喇   我行行下覺得兩份係咪抵啲呢 ?!?!   之後計啦   原來只係平得果一蚊雞   哈哈   真係比佢講到平好多比我咁 ~

買完即去食早餐喇   之後番主日學 ~


崇拜後就同里奧大人食 Lunch   唔記得傾開啲咩   我話我嘅後事係要食哂啲嘢食   之後佢話呢啲係前事   唔係後事   哈哈   等如我同阿 mi 講佢對我咁好   來世再報恩   佢話點解唔今世 ?!   哈哈哈哈   我講到前前後後亂鬼哂 ~

泰式味菜豬手飯 /雜果鮮蝦沙律 /樽仔無冰奶茶 ($46)




泰式四寶飯 (味飯) / 無骨雞 / 豬頸肉 / 蝦餅 / 魚餅  ($46)


里奧大人食完就要去開會   希望 6 點開完啦   咁我都番屋企繼續執嘢 lu ~

番到屋企 2 點幾   咁抖下啦   諗住抖到 3 點就執櫃   但到 3 點到又想瞓   但又瞓唔到   終於聽下歌又瞓到   瞓咗半個鐘   見都精神就執柜喇 ~

執呀執   搞掂哂就開機洗衫   之後抖陣 ~

里奧大人 6 點左右番到屋企   但我未餓呀    所以 7 點先出去麥當勞食嘢 ~

食完就即番到屋企   沖埋涼就熨衫   熨到好鬼熱   所以熨剩幾件比里奧大人熨喇 ~

之後無啦啦胃痛   唔知係咪要先個包乾得滯   即係好硬呢   所以咁樣囉 ~

里奧大人 11 點瞓   我就抖多陣   個胃仍然有啲唔舒服   好似坐喺度好啲咁   所以我 11 點半瞓先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言