2020年1月10日星期五

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 10-JAN-2020 )

招牌雲吞米粉 - 家姐都估唔到我食雲吞呀   話我越嚟越似媽咪   哈哈



( 10-JAN-2020  FRI )

今朝早咗起身   所以又早咗出門口了 ~

早餐食腿蛋治   新鮮麵包真係好味道喇 ~



菇場忙下停下   好快 Lunch Time ~

又未餓   所以出去行陣   之後再去麥記買魚柳包+細薯條番菇場慢慢嘆喇 ~



食完個包再食薯條   食咗幾條已經好脹胃   好在抖咗 15 分鐘左右就無事咋 ~

仍然唔忙   做下其他嘢 ~

今晚里奧大人公司搞活動   所以我放工就去尖沙咀拎藥喇 ~

拎完藥就去加連威老道買韓國食品   真係單態自己嘅記憶行㗎咋 ~

行到咁上下   好似差唔多到   不過又好似唔係   所以即開 Google Map   話 2 分鐘就到   咁就熄咗去   再記住個方向   咁行到去又唔係嘅   再開 Map 反而要行多 8 分鐘   又要行番轉頭   救命   仲衰過頭先   哈哈 ~

唔忿氣呀   再向前行   周圍望下終於比我搵到   其實之前特登唔行呢邊   但反而係呢邊囉 ~

咁樣行再買埋嘢   用咗一個鐘   勁攰呀   已經 7 點 15 分喇   仲開始餓添 ~

感恩去到有巴士   又塞車   真係餓到手都凍埋   但餓咗半個鐘又無咩嘢喇喎 ~

落車都 8 點半   即去食嘢喇 ~

食完就番屋企   拖埋地就沖涼 ~

薄餅粉 ($15) / 炸醬麵磚 ($15) / 辣椒粉 ($15) / 芝麻 ($25)


里奧大人 9 點幾番到屋企   即刻叫佢食蜜瓜   唔想再留呀 ~

佢 10 點 45 分都瞓   我唔眼瞓住   睇多陣 Youtube   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言