2020年1月9日星期四

麻辣手撕雞 & 麻辣雲耳 (外賣) ( 9-JAN-2020 )




( 9-JAN-2020  THU )

今朝又涼涼地咁   天氣實在太唔穩定了   但下星期一又話得 15 度   不過凍下都好   好過成日潮濕濕   好多菌咁呢 ~

早餐食蛋牛治   實在唔想食多士   哈哈 ~


菇場唔太忙   臨近農曆新年   都應該開始靜㗎喇 ~

對眼濛鬼查查   所以都焗杞子水再滴眼藥水   對眼真係清咗啲喎   其實我最大問題係眼睛太乾   同埋我一對住電腦做嘢   就好少會眨眼   加上淚水分泌又唔夠   所以對眼更加乾囉   唉 ~

Lunch 食 Flakes + 朱古力奶   唔想出去行呀   阿齋都奇怪點解我唔出去   我話唔想出去行呀   佢話呢句居然出自我把口喎   哈哈   因為我之前話天氣好   點都會落街行下嘛   點知今日無出去   呵呵 ~

仍然唔忙   又做下其他咁啦 ~

放工即走   買埋手撕雞就番屋企喇 ~

里奧大人 6 點 45 分左右番到屋企   可以即開餐喇   今晚超級簡單呢 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 麻辣雲耳 (外賣)

麻辣手撕雞 (外賣) - 好耐無食喇   仍然係好味道 ~  

麻辣雲耳 (外賣) - 呢期好鍾意食雲耳   好阿婆咁呀   哈哈 ~

諗住洗埋碗去徑步   但里奧大人話頭有啲痛   所以唔去徑喇   咁我都唔去喇   要執廚房個柜   我之前又買咗好多罐頭同醬料   係時候要 Mark 低買咗啲咩   唔想重覆買呀 ~

搞掂就開機洗衫   之後就食生果 ~

抖陣就沖涼喇   睇多陣 Youtube   11 點幾都瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言