2020年1月20日星期一

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 20-JAN-2020 )

鮮蝦韭菜餃河粉 ($32)


招牌雲吞 + 招牌墨魚丸粗麵 ($39)


( 20-JAN-2020  MON )

呢排瞓到半夜都醒一醒   但感恩嘅就係好快瞓得番   不至於話起身無精神呢 ~

今朝食奶醬多   真係完全完全唔想食   但無可能就咁飲咖啡   個胃已經唔係咁舒服   齋飲咖啡就更衰   哈 ~

菇場忙咗陣   之後可以抖下 ~

約里奧大人食 Lunch   食完去一田買兩盒寧波芝麻湯丸   再送埋里奧大人搭車就番工喇 ~

滷肉飯便當配碳焙烏龍 ($54) - 味道 OK 呀


彈牙紅燒牛丸牛腩麵 (59) - 呢個就味道一般


夜市花枝丸 ($20) - 好有咬口   所以咬到牙都軟   哈哈


唔太忙   但個胃仲係頂住頂住   勁想番屋企囉 ~

放工即走   今晚都唔煮喇 ~

喺屋企抖到  7 點左右   之後拎利是錢比家姐   佢又比咗手信比我   最搞笑佢話車埋 Berry 比我望下   我話唔駛啦   好鬼驚 Berry 姐太興奮衝出嚟呀   真係工人都比佢扯埋出嚟就慘啦   唔好搞   反正之後都會見到佢嘛 ~

咁我拎番屋企再去食嘢 lu   食完都即番屋企   沖埋涼就食生果   之後都休息喇   今日狀態唔係咁好 ~

都有士多啤梨味   最緊要唔酸呢



呢啲柑勁好味呀   又甜又多汁


家姐話覺得好味   所以買比我食


我最鍾意食嘅脆脆


家姐叫我揀嘅袋仔


家姐話呢盒撒龍巴斯好啲喎   所以又買盒比我   仲買咗支柚子味潤唇膏比我   佢話好香柚子味


我話要五支筆就夠   都知佢又買埋其他嘢比我㗎喇   原因係話我鍾意寫嘢


今晚好鬼凍   所以 11 點半都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言