2020年9月7日星期一

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 7-SEP-2020 )

星期一套餐 ($165) - 環球世界大批 (薄批) & 招牌肉醬意粉 & 炸雞 2 件 & 飲品 2 罐   我再加多 2 件炸雞   留番聽晚食


( 7-SEP-2020  MON )

里奧大人每次去完廁所   上床前一定摸我有無全身蓋住被   如果我隻腳無蓋被   佢就會即刻幫我蓋番   尋晚又係咁   蓋完之後話你成日唔蓋被   令佢好擔心   因為驚我會冷親   我覺得好搞笑呀   用好擔心嚟形容 ~

今朝 7 點 20 分起身   懶慣咗   要啲時間適應咁早起身   哈哈 ~

8 點 20 分番到菇場   我係第二個番到嚟   頭先坐車嘅時候   先諗緊西瓜番咗去未呢 ?!   下次都係唔好咁早出門口好啲 ~

慢慢食早餐   9 點準時開工 ~

忙到 11 點就搞掂   今星期仍然 11 點 45 分 Lunch Time ~

行陣再去買炒麵  之後都番菇場喇   好鬼熱 ~

菇場唔太忙   之前望個鐘係 4 點就好鬼開心   依家覺得仲要等好耐先放工   但其實我本身就係放 5 點半㗎啦   哈哈 ~

見到 Berry 就好想攬住佢

放工準時走   今晚叫 Pizza   所以番到屋企即沖涼等食   勁嘆呀 ~

6 點幾可以開餐   星期一多數想早啲食   因為里奧大人只係食咗 1 餐   佢應該好餓㗎喇 ~

里奧大人好搞笑   話好想食 Pizza   我知佢其實唔想我煮   咁我上星期都講過話食 Pizza   估唔到佢記得   但其實我只係求其講食 Pizza   重點係唔想煮啫   哈哈 ~

食完真係抖喇   今日好攰咁   同埋個頭有啲痛   里奧大人就熨衫 ~

睇完方東昇就自己瞓先喇   好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言