2020年9月18日星期五

辣椒芝士腸意粉 + 忘不了通菜 + 角瓜元貝湯 ( 18-SEP-2020 )





( 18-SEP-2020  FRI )

今朝鬧鐘響   仲以為今日係星期六   我仲問里奧大人邊個鬧鐘響   哈哈   起身嘅時候係溫溫燉燉咁嘅狀態 ~

買埋早餐就番菇場   呢排菇場嘅冷氣有啲問題   好在依家唔算最熱嘅時候   唔係就死得 ~


呢排朝早都唔係咁忙   間唔中又做下 Email Filing   依家仲係適應緊正常上班時間   我覺得個人仲未回復狀態咁呢 ~

里奧大人超級忙   但我都會間唔中打下比佢   咁佢聽電話   佢以為我有事呀   話把聲做咩咁   可能戴咗口罩   把聲係細聲啲 ~

不過喺菇場都唔會大聲啦   菇場咁鬼靜   好記得有次打去銀行   個職員好惡咁叫我講大聲啲呀   有時打比家姐   佢直頭問我係咪唔舒服   哈哈   因為我蓋住個電話講嘛   把聲就變咗好沉重咁   哈哈 ~

忙下停下又 Lunch Time   今日出去行陣   再買埋燒賣 + 米粉就番菇場   本來諗住就咁買炒麵   但今朝家姐 Whatsapp 燒賣比我睇   搞到我又想食   我 Send 比家姐睇我嘅 Lunch   佢都話係咪見佢食燒賣所以買嚟食呀 ?!   所以里奧大人成日話我受人影響   哈哈 ~


又係 2 點幾先嚟勁忙   一忙就忙到 4 點幾 ~

放工即走   之後里奧大人話佢都放工   仲話唔記得同我講今晚 8 點開會   我話好在今晚簡簡單單咋 ~

番到屋企即沖涼   之後即預備晚餐 ~

是日懶餐 - 辣椒芝士腸意粉 + 忘不了通菜 + 角瓜元貝湯

辣椒芝士腸意粉 - 成日以為包芝士腸係 10 月到期   原來係 8 月尾   只怪自己之前買太多急凍食物   完全遮住包芝士腸   咁今晚煮咗半包先   今次煮多啲茄汁   里奧大人勁鍾意食   居然食咗大半碟呀   佢真係好鍾意食茄汁意粉 ~

忘不了通菜 - 終於食哂啲通菜  只係 $5 嘅通菜就可以食 4 晚   真係難以想像   哈哈哈哈 ~

角瓜元貝湯 - 呢排買嘅角瓜同絲瓜都有渣   真係激死我 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後再大清潔廁所   搞掂哂就沖涼 ~

里奧大人 8 點開會   今晚 9 點幾開完會   之後又可以一齊睇 "反黑路人甲" 喇 ~

睇到 11 點幾都瞓   雖然聽日 Off   但都好想正常時間瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言