2020年9月23日星期三

蠔汁牛肉炒菜心 + 滑蛋粟米魚塊 + 燒鴨 & 油雞 (外賣) @ 屋企 ( 23-SEP-2020 )

我最鍾意食香芋紫米露同燒味嘅花生


( 23-SEP-2020  WED )

好似好快又星期三咁   不過咁都好   好過渡日如年嘛   哈哈 ~

早餐食奶醬多   都係覺得食奶醬多好啲   唔駛咁飽   午餐可以正正常常咁食嘢 ~


菇場忙下停下   好快又到  11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去幫里奧大人買咖啡   之後再買水餃米番菇場食 ~

一定要少米   咁啲米粉先唔會索哂啲湯


忙咗一陣可以抖下   8 卦話 3 點半食月餅   我話早得滯   之後佢話 4 點   最後話 5 點   不過最後我都無食   因為阿姐已經洗咗杯   食完無得漱口   佢話呢幾日番工   月餅係必食的   其實都係得我同佢食咋 ~

5 點半即走   咁啱里奧大人坐嘅巴士差唔多到我公司   所以一齊番屋企 ~

本來諗住去街市買水餃同生果   但難得佢咁早   咁就外賣番屋企食啦 ~

沖埋涼先食飯真係好爽   食完就開機洗衫同煲雪梨水 ~

里奧大人熨衫   咁可以一齊睇 "反黑路人甲" 喇 ~

今晚睇電視睇到 11 點   我都瞓先喇   里奧大人就繼續睇書 ~

沒有留言:

發佈留言