2020年9月4日星期五

金沙骨 + 白籮蔔粟米年糕湯 ( 4-SEP-2020 )




( 4-SEP-2020  FRI )

感恩一覺瞓天光   起身時候係 8 點 19 分   去埋廁所就啱啱鬧鐘響 ~

依家我會沖涼先   唔會特登叫里奧大人起身   雖然佢都係只瞓到 8 點 45 分   但瞓多陣都好丫 ~

不過佢其實除非好攰   如果唔係就多數陪我食早餐   佢今朝都同我一樣起身  只係懶床   佢勁衰啦   成日話我起身果下有餘震   不停咁震   震到佢醒呀   哈哈 ~

食完抖陣就番工喇   今朝菇場非常之忙   所以未夠 10 點就開工 ~

Lunch Time 出去萬寧買嘢   真係出一出去行咋   已經成身汗   所以買埋炒麵就番菇場喇 ~

未夠 1 點又開工   忙到個人有啲呆   個腦實哂咁呢 ~

4 點半放工   下星期回復正常上班時間喇   感恩聽日全公司放假   賺多 1 日   哈哈 ~

買埋年糕就番屋企   沖完涼又要預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 金沙骨 + 白蘿蔔粟米年糕湯

金沙骨 - 用叉燒醬醃咗 2 晚   所以非常入味   我又將金沙骨落鑊加汁炒幾炒   唔係會浪費啲汁   哈哈 ~

白蘿蔔粟米年糕湯 - 呢期好鍾意食白蘿蔔   今晚有新煮意   加咗粟米年糕   最後加泡菜   成個個熱熱辣辣非常唔錯呢 ~

洗埋碗就沖涼   食埋生果就休息 ~

睇 Youtube 又睇埋方東昇   再睇下新聞就瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言