2020年9月16日星期三

燒汁金沙骨 + 通菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 16-SEP-2020 )

里奧大人見到碟意粉話好乾   我話今日唔係咁舒服   唔好咁多要求   之後佢話唔舒服唔好煮嘛   我都覺得自己幾衰   成日發脾氣



( 16-SEP-2020  WED )

感恩一覺瞓天光   但尋晚瞓到半夜   左邊手好痛   好在無耐之後就瞓得番呢 ~

今朝無啦啦又搞肚痛又暈   真係要抖抖先出門口 ~

買埋早餐就番菇場   原來已經 8 點半   但都唔駛慢慢食   因為已經喺菇場嘛   哈哈 ~


菇場唔忙呀   同 8 卦係咁傾偈   我哋成日覺得依家做一大輪嘢   但都只係過咗一個鐘   可能之前番 10 點   所以啲時間過得好快咁呢 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買魚皮餃番菇場食   由熱食到凍   哈哈哈哈   我覺得啲魚皮餃好油   定係因為凍食所以咁呢 ?!


又係 2 點幾先忙   搞掂哂都已經 4 點幾   可以抖下了 ~

放工即走   咁買啤酒先番屋企   一入屋先醒起今晚要滾湯 ~

沖埋涼就即煮晚餐喇   里奧大人又已經放工   好似好趕咁 ~

是日晚餐 - 燒汁金沙骨 + 通菜 + 芫茜皮蛋魚片湯

燒汁金沙骨 - 唔知點解焗完之後好多汁咁   同埋完全好似蒸排骨咁款   本身諗住焗到乾身家嘛   之後唯有落鑊再加汁去燜 10 分鐘啦   但估唔到又幾好味   哈哈 ~

通菜 - 買咗好多   今晚又食啲先   但唔整腐乳喇   加甜豉油就算 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 要清熱氣   咁就煲呢個簡單嘅湯水 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後拖埋地就沖涼 ~

食埋生果就休息喇   里奧大人就熨衫   呢樣佢最主動   咁我可以做少一樣家務   嘻嘻 ~

睇埋 "你還好嗎 ?!" 都瞓覺   里奧大人就睇陣書先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言