2020年9月1日星期二

韭菜餃拼菜肉餃 (外賣) + 清甜白籮蔔 + 自家制麵包 ( 1-SEP-2020 )


( 1-SEP-2020  TUE )

又成晚發夢   好在都算係瞓得好囉   即係起身嗰下都精神咁呢 ~

好焗熱咁   真係慢慢行去買早餐   之後再慢慢行番菇場 ~

要飲凍啡呀   唔想食到出哂汗

食完早餐都即開工喇   超級忙 ~

又 9 月喇

今日開始又飲北芪   希望會好瞓啲啦 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買菠蘿叉燒包   今日 12 點 45 分先食 Lunch ~

唔知點解   呢排情緒好低落咁   係咪菇場焗得滯呢 ?!   做咩都無心機咁   哈哈 ~

諗住 4 點半準時走   點知阿蟲叫我做嘢   遲咗 10 分鐘走   幾乎所有同事已經走哂 ~

去凍肉舖睇下有咩筍嘢   最後買咗 3 磅幾牛仔骨 ($115) 同 2 磅幾金沙骨 ($45)   之後再買 Pack 無激素雞翼 & 雞膇   每 Pack 只係 $50   咁順便買埋啦 ~

阿哥仲叫我買其他嘢   我話好重拎唔到啦   佢話食落自己肚怕咩重   唔係你拎更係咁話啦   哈哈 ~

買咗一大袋   真係勁想番屋企   但仲要去街市買嘢囉 ~

買埋水餃同白蘿蔔   之後再買 1/4 西瓜都走人喇   本身想買半個西瓜   但都係唔好喇   見到節瓜又係想買   但最後諗諗下寧願聽晚再買好過   依家真係好驚拎太重嘅嘢呢 ~

番到屋企即刻將啲凍肉分類   因為我會分開一 Pack Pack   咁樣解凍容易好多 ~

搞掂哂就即沖涼   里奧大人 6 點 40 分先放工   番到屋企再沖埋涼   7 點半先開餐 ~

是日懶餐 - 韭菜餃拚菜肉餃 (外賣) + 清甜白蘿蔔 + 自家制麵包

韭菜餃拚菜肉餃 (外賣) - 今晚又食水餃   實在唔想煮飯呀 ~

清甜白蘿蔔 - 好想清熱氣   所以買嚟食   就咁蘸甜醬辣醬已經好好味㗎喇   又方便喎 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事今朝整㗎   我叫里奧大人下次自己食咗先   新鮮熱辣好味道嘛 ~

洗埋碗就沖涼   咁又已經 8 點半了 ~

等到 10 點半又同里奧大人一齊睇電視   我睇完都自己瞓先喇   今晚好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言