2020年9月19日星期六

黑胡椒豬肉包 & 韭菜豬肉包 (外賣) + 蔥阿伯豬肉餃子 + 西蘭花 + 自家制麵包 & 蛋糕 ( 19-SEP-2020 )

家姐又比鮑魚比我   其實佢都唔知屋企有鮑魚   有罐阿一鮑已經過期 2 年   咁一定唔要啦   之後佢話其實唔比我   又分分鐘擺到過喎

( 19-SEP-2020  SAT )

今朝同里奧大人 9 點半自然醒   我就梳洗   里奧大人就去買早餐   之前覺得食呢啲早餐食到厭   但今日覺得好似好耐無食咁   哈哈 ~

食完就抖陣   之後沖涼喇 ~

里奧大人今日有好多嘢做   所以 11 點半都出門口   家姐就 12 點左右嚟接我 ~

去街市買鴨胸同日本蕃薯比 Berry   咁我順便買老黃瓜同波子提子   買完就經過百佳   家姐話今日有 92 折   想買三文魚扒比 Berry   咁入去買啦   買下買下又買咗二百幾   依家啲錢真係好唔見駛 ~

買完都 1 點幾   之後買埋 Lunch 就番屋企   估唔到又已經 2 點幾了 ~

Berry 今次完全唔理家姐   係咁跟住我   真係衰女包   唔可以咁對家姐家嘛 ~

我哋坐喺茶几食嘢   Berry 係咁索   我仲更加衰   成日引佢   但唔會比佢食   呵呵 ~

越式春卷撈檬 + 熱蜂蜜生薑茶 ($48)

8" 招牌法包 ($28 抗疫價) - 味道唔錯   我最鍾意食酸嘅白蘿蔔呢   家姐話以為係洋蔥   咁我拎一條出來食   食到一半就引 Berry   嚇到家姐以為我比佢食   呵呵   不過我都覺得自己好衰   咁樣整鬼 Berry

烤雞全翼 ($18/2隻)

頭先買咗 2 包薯片   家姐一開櫃就話依家會分類   薯片要擺落零食籃   真係好珍惜我幫佢整理好個柜呀   我有種老懷安慰嘅感覺   哈哈 ~

我成日話嘛   我結婚嘅時候   媽咪話好唔捨得我   我聽完幾感動   但之後嗰句係話: 第時無人執屋   哈哈哈哈   嗰時家姐都係買買買之後就求其放囉 ~

好耐好耐以前   同里奧大人同 2 個朋友一齊上堂   阿 Sir 話我最鍾意執嘢   得閒就會執嘢   無嘢執都會執   到依家為止   我咃都好奇怪佢點解會知我鍾意執嘢   哈哈 ~

家姐執埋啲環保袋   之後原來仲有一個箱未執   咁一次過執埋   咁真係全屋嘅柜都已經比我執好哂  依家仲有套廁同家姐衣櫃未執   等下星期先 ~

姐夫一開個櫃就: 嘩    之後好滿足咁笑呀   我第一次睇佢咁笑法   佢可能都好渴望個櫃無哂嘢 ~

家姐掉咗十幾對鞋   但仲成有十幾對鞋   最搞笑姐夫同我講正想買鞋   好在我幫佢執咗鞋櫃   佢今年買咗 2 對貴鞋都無着過   真係求其放到都唔記得自己買咗   之後我話第時妳哋買咩就問咗我先   家姐喺度笑   咁我真係有印象佢哋屋企有啲咩嘛 ~

我已經幫家姐執哂雜物房   所有大櫃   仲有廚櫃鞋櫃雪櫃   下星期會執家姐嘅衣櫃同套廁嘅櫃   再等冬天先執露台嘅櫃   我就完成哂所有任務喇   哈哈哈哈 ~

對眼好似好眼瞓咁

行埋啲影佢咋   眼神想殺死我咁   哈哈   真係惡到不得了   

一咬呢件玩具就好鬼驚   因為比佢 Fing 落嚟都好痛㗎

咁樣都幾乖   肯比我摸耳仔   哈哈

我幫家姐抹緊梳化嘅時候   咁啱妹妹打比家姐   咁就啱喇   過嚟幫手   哈哈 ~

佢話今日係特登嚟探我喎   其實佢呢排幾乎每日都去家姐屋企   食月餅又飲檸檬茶   一係食雪糕同飲汽水   所以佢最鍾意喺家姐屋企   有得食又有得玩狗   我都鍾意啦 ~

6 點幾就走人   番到屋企就大清潔廚房同拖地   之後沖涼   抖到 8 點就預備晚餐 ~

是日懶餐- 黑胡椒豬肉包 & 韭菜豬肉包 (外賣) + 蔥阿伯豬肉餃子 + 西蘭花 + 自家制麵包 & 蛋糕

黑胡椒豬肉包 & 韭菜豬肉包 (外賣) - 喺百佳買㗎   食一個都超級飽肚   所以韭菜豬肉包留番聽日食 ~

蔥阿伯豬肉餃子 - 唔想呢餐咁乾爭爭   所以煮啲水餃 ~

西蘭花 - 喺百佳買   好似 $9.9 有 3 個   真係好耐無食西蘭花   又係好飽肚   怪不得減肥一定食佢啦 ~

自家制麵包 & 蛋糕 - 里奧大人另一個同事又整麵包   原來佢地咁多人識整嘢食   所以依家都唔會驚里奧大人會餓親呢   哈哈 ~

食完再洗埋碗   之後即沖涼喇   望下個鐘又已經 9 點半 ~

繼續睇 "反黑路人甲"   我同家姐講話呢套戲真係好好笑   估唔到佢都有睇最尾 5 集   又係話好好笑   頭先妹妹又話呢套戲好睇同好好笑 ~

我同里奧大人都好少追劇   但呢套真係會追嚟睇   我哋真係笑到卡卡聲㗎 ~

今晚都係睇到 11 點幾都瞓   難得有睡意 ~

沒有留言:

發佈留言