2020年9月26日星期六

黑椒牛柳絲炒意粉 + 清甜小旺菜 + 自家制曲奇 & 啫喱 ( 26-SEP-2020 )





( 26-SEP-2020  SAT )

感恩尋晚瞓得好好呀   雖然都有發夢 ~

里奧大人話陪我食早餐   但我叫佢瞓啦   今晚夜放工   瞓多陣好過 ~

咁我沖完涼   佢話佢已經醒咗   想陪我食早餐 ~


我其實前晚講笑話依家好少時間陪我   因為依家好少出去食飯   即係唔駛接佢放工   見面時間少咗   估唔到佢今朝陪我食早餐   我話佢夠瞓緊要過陪我食早餐啦 ~

食完抖陣就番工   呢兩日開始涼涼地   但行得急都會出汗 ~

菇場唔忙啦   家姐 Whatsapp 話買咗金奇異果比我   我呃佢話買咗   果然係唔信我   叫我打比佢   哈哈 ~

其實上星期我話想買嘅   但唔靚嘛   佢今朝又特登去買 ~

里奧大人同家姐今日做埋啲嘢都差唔多   感恩佢地對我咁好   所以第時我講嘢都要小心啲   哈哈 ~
   
放工即走   今次家姐仍然係會去沙爹王   但今次終於食到沙爹王喇   等咗好似 10 分鐘就有位   感恩感恩 ~

我話今次主要食小食   因為我仲好飽呀 ~

我睇咗時光倒流二十年   我心諗廿年前鬼記得咩   家姐就睇咗十二點前價   但我又好奇怪點解餐牌有兩個價錢   但係又同一個價 ?!   之後我舉手問問職員   好在無人理我   因為家姐話原來係十二年前價呀   哈哈   大佬   我哋兩姊妹都唔知睇咗啲咩 ~

時光倒流十二年


十二年前價


越南豬肉春卷 ($33/4件) - 個皮好煙韌


避風塘軟殼蟹 ($62) - 好惹味但超級熱氣   家姐話食完之後   個鼻哥窿好慶


蒜香牛油烤餅 ($15/3件) -  無諗過咁細件   哈哈   但好香蒜蓉味


芝士條 ($5/5條) - 怪不得一蚊一條咁平啦   原來咁細條


我手指尾都大隻過佢   哈哈


凍奶茶 ($9) - 凍同熱嘅奶茶咖啡   我都一定要少奶   否則我會好反胃   家姐最初唔慣   依家都慢慢接受   無計啦   唔係無得飲   嘻


食完就去廣良興買豬肉乾   之後 Join 埋姐夫就番屋企喇 ~

我行最後   Berry 繞過家姐同姐夫   係咁撲我   但我除緊鞋摸唔到佢   之後佢行開又再嚟揍我   完全無揍家姐同姐夫   入到屋都只係跟住我   家姐話佢女生外向   哈哈 ~

佢跟埋我入廁所洗手   但我想關門嘅時候   佢無啦啦又轉身走   塊臉撞到牆呀   勁心痛   好在無事咋   佢真係成日四圍衝無時停 ~

一路咬手指 一路眼超超



靜靜咃咪幾乖囉   哈哈 


同家姐傾傾下偈   Berry 喺度吠   果種吠法係好似叫我哋開門咁   果然係妹妹嚟咗 ~

佢請我同家姐飲新鮮椰青水   知家姐喉嚨痛   又話我上次請佢食韓國嘢   我話無喎   之後佢話家姐比咗盒 Market O 芝士餅比佢   咁應該家姐話係我買 ~

新鮮椰青水


妹妹尋日都特登拎水晶梨比家姐   咁今日一齊食   家姐比 Berry 唔食  我同妹妹比就食   好在之後都食家姐比嘅   如果佢唔食家姐比嘅   真係覺得 Berry 係咪痴咗線   哈哈 ~

妹妹拎嘅時候話好大嚿   但我睇唔到   之後家姐拎比我   我又好自然話咁大嚿   家姐話尋晚姐夫又係講好大嚿


家姐又用咗接近 $800 買咗 20 個水晶梨   咁比咗 2 個妹妹   佢細路女覺得好貴嘛   之後叫家姐唔好成日用咁多錢買嘢   好搞笑呀   同工人講嘅一樣   不過家姐真係鍾意買買買   所以我都同里奧大人講   千奇唔好話自己鍾意食啲咩買啲咩   唔係家姐實買 ~

妹妹坐到 5 點幾就走   家姐比個貓山王月餅比佢媽咪   佢係都話唔要   但家姐話妳媽咪鍾意食   佢咁先要   哈哈 ~

佢走之後   我就幫家姐執衣櫃   又掉咗 1 個大嘅黑色袋   咁姐夫喺廳   問家姐有無掉到嘢 ?!   哈哈 ~

馬來西亞出品   應該好味嘅


家姐話姐夫好鍾意我嚟屋企   因為成日幫佢掉嘢   姐夫唔敢掉家姐啲衫褲鞋襪   我就乜都同佢掉   有咩想要着就同我講   我會買比佢呢 ~

今日又幫佢執咗起碼 50 對新襪   全部係上次去韓國同日本買嘅   即係買完又買   我話咁唔係辦法   下次幫妳執埋底衫褲同嘅櫃桶   將妳啲舊嘢掉哂   唔係妳唔會知道自己有新嘢 ~

不過今日執咗 2 個櫃就唔執喇   我話好攰   點知家姐話因為我今日番工   笑死我   因為我上星期係咁講 ~

差唔多 6 點半走人   又拎一大袋食物番屋企 ~

番到屋企放低哂所有嘢就即沖涼   抖陣就煮晚餐喇 ~

里奧大人 8 點左右放工   今晚接近 9 點先開餐呀 ~

是日晚餐 - 黑椒牛柳絲炒意粉 + 清甜小旺菜 + 自家制曲奇 & 啫喱

黑椒牛柳絲炒意粉 - 星期六太夜食   所以多數煮麵   咁今晚都係清埋兩塊牛扒   咁炒意粉就最好   今晚都係清埋少少意粉   里奧大人話肉多過意粉呀 ~

清甜小旺菜 - 食埋最後半棵   唔想再見佢住喇 ~

自家制曲奇 & 啫喱 - 好開心又有甜品食呀   今日真係勁多收鑊呀 ~

洗完碗就大清潔廚房   其實聽晚都會煎嘢   但都忍唔住要大清潔   好唔鍾意啲油彈到周圍都係   我寧願辛苦啲   試過有次就係煎到無清潔   真係瞓得唔係咁好架   硬係差咁啲嘢無做咁 ~

沖埋涼就休息   終於睇埋 "反黑路人甲" 大結局   咁之後我又可以循環再當新劇睇喇   哈哈哈哈 ~

不過今晚我都係 11 點幾瞓   反而里奧大人話睇多一陣書   遲啲先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言