2020年9月3日星期四

紅燒雞膇 + 蕃茄薯仔梳羅魚湯 ( 3-SEP-2020 )




( 3-SEP-2020  THU )

感恩尋晚雖然去咗次廁所   但都算瞓得好好呢 ~

里奧大人今日 WFH   所以又陪我食早餐喇 ~


真係唔係講笑   由落車行去番菇場   真係已經成身汗   我已經帶住風扇同慢慢行㗎喇   天氣真係非常之焗熱 ~

菇場忙呀   好快又 11 點 45 分 Lunch Time ~

出去打簿再買蕃茄薯仔   之後買埋 Lunch 就即番菇場   勁熱呀 ~


未夠鐘都要開工喇   超級勁忙   好想快啲清哂啲嘢 ~

感恩放工可以準時走   番到屋企即沖涼 ~

滾完湯再燜雞膇   之後諗住煮年糕   點知原來本身過期   頂佢   仲要個包裝係穿嘅   咁一定唔要啦   仲要十六蚊添   激死我 ~

是日晚餐 - 紅燒雞膇 + 蕃茄薯仔梳羅魚湯

紅燒雞膇 - 因為五層鑊要滾湯   要用玫瑰鍋炒糖色   但又炒唔到糖色嘅   好奇怪   咁無糖色都照落老抽生抽燜啦   10 分鐘反一反   因為我驚黐底呀   但估唔到煮出來又勁好味喎   下次煮多幾隻好過   反正都係煮半個鐘頭   但同一時間同煤氣   可以煮兩餐喎   抵好多   哈哈 ~

蕃茄薯仔梳羅魚湯 - 今次又滾到奶白色   因為我好有心機炒啲魚仔   其實梳羅魚好有益   不過我覺得大工程   所以唔會成日滾湯   但其實都唔係時時有㗎   見到又忍唔住買份囉 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼休息   抖陣就食生果 ~

里奧大人叫我唔好熨衫   佢一陣熨   我話我真係唔會熨㗎   今晚有啲攰 ~

又 10 點半一齊睇電視   今晚睇完即瞓   里奧大人就再睇書 ~

沒有留言:

發佈留言