2020年9月17日星期四

麻辣手撕雞 (外賣) + 腐乳通菜 ( 17-SEP-2020 )

依家里奧大人見我擺生果係枱面   就問我係咪用嚟影相   我話啲餸唔吸引   咪擺多啲生果   咁樣睇落豐富啲咁囉   我都頂自己唔順   哈哈


( 17-SEP-2020  THU )

尋晚算係瞓得幾好   但都唔係叫好   呢排睡眠質素好差咁 ~

早餐食餐蛋治烘底   食到一半都好飽   好在有時間慢慢食 ~


菇場唔太忙   又係同 8 卦係咁傾偈   所以好快又到 Lunch Time ~

今日 12 點半先食 Flakes + 乳酪   因為朝早實在太飽 ~


仍然唔忙   所以 Hea 住等放工 ~

放工即走   去完超市買嘢就買手撕雞就番屋企   沖埋涼就預備晚餐 ~

呢兩晚好似無咁熱   咁沖涼就用熱少少嘅水   但點知一煮飯就洗哂汗   下次都係用暖水好啲 ~

里奧大人 7 點唔夠番到屋企   佢見我整哂就話可唔可以比佢沖完涼先食   我話實預埋你沖涼先食啦   但佢沖完都未食得   因為煲飯未煲好   要等多 5 分鐘   今晚我真係好遲先記得煲飯   如果唔係可以早啲開餐   哈哈 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 腐乳通菜

麻辣手撕雞 (外賣) - 呢排真係好想食濃味嘢   唔知係咪個人比較攰   感覺口淡淡咁   食番 d 刺激嘢   又真係好好多咁   哈哈 ~

腐乳通菜 - 連食 3 晚通菜   不過食埋聽晚又食哂㗎喇   一份通菜食 4 晚   仲只係買咗 $5 一份   真係超級抵食呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼 ~

依家追緊 "反黑路人甲"   所以 9 點 25 分已經坐定定等到 9 點半   里奧大人話我真係好鍾意睇   咁又係   我好少會坐定睇電視呢 ~

11 點唔夠又再追 "反黑路人甲"   不過睇到 11 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言