2020年9月24日星期四

韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) + 清甜小旺菜 ( 24-SEP-2020 )

呢期鍾意食多水份嘅生果   所以買咗波子提子 3 磅幾 ($82) & 美國扁桃 ($30/8 個)


( 24-SEP-2020  THU )

尋晚瞓到 2 點幾醒咗   真係幾難先瞓得番呀   唔知係咪飲咗茶呢 ~

早餐食芝腿治烘底   好想食鹹嘢呀 ~


菇場唔忙   所以感覺更加攰   最邪係 8 卦又話瞓得唔好   咁我哋唯有不斷傾偈消磨時間 ~

Lunch Time 無出去呀   食 Flakes + 乳酪 ~


仍然傾偈打發時間   所以一到放工就即走喇   哈哈 ~

去街市買餸   今晚唔係買好多嘢   但個人好攰   真係慢慢咁行 ~

想買水魷但居然無   因為間舖頭無開   我仲以為自己行過龍   之後再行多一次   真係無開 ~

番到屋企即放低哂所有嘢入廚房   之後里奧大人就番到屋企   佢見到我流哂汗   個樣好驚咁   我話次次去完街市就係咁   但今次佢親眼見到我流咁多汗   我成個背脊係濕哂   塊面又滴緊汗   所以肯定佢覺得我好辛苦 ~

沖埋涼就預備晚餐   接近 7 點先開餐呀 ~

平時我飲汽水   要叫佢先會拎飲管比我   今次主動拎飲管仲放入汽水罐入面   梗係仲記得頭先我咁辛苦嘅場面   嘩哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 韭菜餃拚水餃 & 炸魚皮 (外賣) + 清甜小旺菜

韭菜餃拚水餃 & 炸魚皮 (外賣) - 呢期好想打邊爐   但唔敢出去打啦   依家搵緊 1 人火鍋爐   咁幾時打都得   哈哈 ~

清甜小旺菜 - $12/2 個好抵呀   最緊要係留得   聽晚或者後晚再食都可以 ~

洗埋碗就沖涼   食埋生果就休息 ~

今晚繼續睇 "反黑路人甲"   睇到 10 點半就再睇 "你還好嗎" ~

11 點唔夠都瞓先喇   今日真係好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言