2020年9月10日星期四

蔥阿伯高麗菜豬肉餃子 ( 10-SEP-2020 )


( 10-SEP-2020  THU )

今朝 11 點起身   呢兩日瞓咁晏   聽朝番工就知味道喇   哈哈 ~

           

食完早餐就抖下   沖埋涼就出發喇 ~

今日去尖沙咀拎藥   拎完就去新太平廣場行下   之後見到免稅店   感覺好似喺機場   哈哈 ~

我又去睇下   我買咗 2 包 BROOKSIDE DARK CHOCOLATE 朱古力 ($68 買一送一)   之後再買一件 $20 嘅朱古力   咁我聽到職員話依家 $20/3 件   我同里奧大人講話好抵   要買比佢啲同事食   之後職員話係 $10/3 件   我真係重覆問係咪 $10/3 件呀   實在超級抵喇  之後有個女仔都買咗 3 件   佢同我講話呢個朱古力好味   佢又問我手上嘅朱古力好唔好味   我話好味同埋好抵   妳都買啦 ~

職員放好哂朱古力入紙袋   同我哋講話都好重   到我拎起上手真係好重呀   所以一定要里奧大人幫手拎喇 ~

買完都 2 點幾   去 Outback 睇有咩好食   我見到 Fried Wings 只係 $48 咋   所以即入去食喇 ~

咁里奧大人行入去先   佢體溫正常 36.4   但到我入去嘅時候   我體溫係 37.3 度呀   部機即刻着紅燈同 bibi 聲響   3 個職員即好緊張行埋嚟   坐近門口食客都望住我   哈哈哈哈 ~

我話我真係好熱   之後再用手提量度器   其實只係 36.6 ~

里奧大人都知我唔係發燒   因為不嬲都知我體溫好高   以前話我係暖爐同火爐㗎   依家雖然無咁慶   但手心都成日滾熱辣 ~

佢仲話成日覺得部機只係 36.x   今次終於証實部機唔係得 36.x 呀   衰得佢   我話係咪今日最大嘅得着呀 ?!

香辣炸雞搥 ($48) - 英文寫 Spicy Fried Wings   我以為係雞翼呀   仲諗住 $48 最多 6 隻   估唔到係 8 隻雞搥   里奧大人驚熱氣   佢食 2 隻   我本身諗住食唔哂拎走   但食剩 2 隻就食埋去啦   最多慢慢食

蕃茄肉醬意粉套餐 ($68)

黑糖麥包 + 是日餐湯

凍檸檬茶

       

呢間嘅職員服務態度非常之好   又好細心   實在難得 ~

埋單嘅時候   職員話送雪糕   但真係食唔落   所以唔要喇 ~

食完就要去海港城   因為要轉台   本身諗住去埋 GODIVA 食雪糕   但真係食唔落 ~

去 Citysuper 行陣   之後就去轉台喇   因為我 10 月到期   難得今日得閒   所以點都要搞埋去   唔係一陣唔記得就煩 lu ~

我依家用個台成日亂 Count 數據   我唔睇片又無打機   都可以 25 日左右就用哂 5G   所以里奧大人都已經幫我買多張數據卡   之前叫我續約   話比到我 6G   我直接話比幾多都無用   問題係你公司成日亂 Count 數據   好耐之前都屈過我開咗唔知咩數據   但我果時啱啱同堂妹傾緊電話   嗰時仲唔係 Touch Screen   傾電話仲更加無可能掂到啲制囉   所以比佢屈咗 $150   本身要 $3xx 㗎   我嘈佢先減一半咋 ~

轉完台都差唔多 5 點   咁係時候番屋企喇 ~

碼頭無咩人   勁舒服

番到屋企沖埋涼就休息   差唔多 7 點半先食晚餐 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖多次涼就休息喇 ~

擺得都幾整齊

得 61% & 74% 兩款選擇   我自己都買咗 3 件  咁其中 1 件比家姐試下

我記得有次想買比家姐   佢話唔食   咁今次再問佢   佢話超 Like   咁比包 Blueberry 佢啦

呢期好鍾意呢隻樹懶仔   係只限公仔版樹懶   我覺得真嘅樹懶好肉酸   哈哈

睇埋方東昇   我 11 點左右都瞓先喇   里奧大人就仍然做公司嘢 ~

沒有留言:

發佈留言