2020年9月29日星期二

炸雞 + 薄餅 + 肉醬意粉 ( 29-SEP-2020 )


今晚無煮菜   所以食多啲生果


( 29-SEP-2020  TUE )

今朝里奧大人起身   我仲以為已經 7 點 10 分   之後佢出門口   我望個鐘原來只係 7 點   咁我都瞓到 7 點半先起身 ~

早餐食奶醬多   以前堂食乾爭爭   反而外賣就比較多奶醬 ~


菇場忙下停下   都好快到 Lunch Time ~

要幫妹妹睇下軟糖嘅價錢   咁順便買比佢同家姐食啦   之後買埋炒麵就番菇場喇 ~


買比家姐 & 妹妹   佢哋見到實好開心


一路食一路整相   其實我唔可以一心二用   所以食到 12 點 50 分呀 ~

又係忙下停下   今日啲時間都好易過   4 點幾又食月餅   我同 8 卦講話食埋呢次唔食喇 ~

富臨嘅紅豆月餅   我唔係咁慣食呢啲味道嘅月餅


放工即走   原來里奧大人遲我一班車   咁即係要快快手煮晚餐 lu ~

不過今晚只係焗熱同炒熱過意粉   非常之方便 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   抖陣再食生果 ~

好鍾意食好大個嘅蕃鬼荔枝   啖啖肉又少核   不過食完就真係會好飽好飽   


里奧大人無啦啦同我講我部手機套爛咗   我即刻話係佢整爛   唔係點解會知道爛咗 ?!   佢話尋晚幫我放好手機見到爛咗呀   仲話係 Berry 整爛   叫家姐賠番比我   其實我哋兩公婆都好鍾意老屈   哈哈


里奧大人 10 點半開會   好在開到 11 點咋 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言