2020年9月21日星期一

蠔皇花菇肉絲扒豆腐 + 菠蘿咕嚕肉 + 燒鴨 & 油雞 (外賣) @ 屋企 ( 21-SEP-2020 )



( 21-SEP-2020  MON )

感恩瞓得都唔錯   咁我想起身嘅時候   原來係 7 點 29 分   鬧鐘就 7 點半響   時間啱啱好 ~

早餐食奶醬多   呢個星期都應該 11 點 45 分 Lunch Time   所以都唔想食咁飽 ~


菇場又嚟無冷氣   我覺得簡直係熱添呀   以前凍到死   依家熱到死   哈哈 ~

估唔到今日咁忙   所以好快  Lunch Time ~

又未餓   所以去萬寧睇嘢   點知測溫機又響   其實我都無為意   係兩個職員行來   我先知 37.3 度   佢問我係咪好熱 ?!   我答佢我真係好熱   哈哈   之後再量都只係 37 度 ~

咁打比里奧大人   我話喺萬寧又係 37.3 度   佢以為話期寧口罩跌到 $37.3 呀   怪不得佢無反應咁啦   笑鬼死   佢話如果真係跌到 $37.3 真係接受唔到囉   哈哈哈哈 ~

買埋牛什河就番菇場喇   呢碗粉食咗 45 分鐘   因為我唔餓但又想食牛什   加上無咩冷氣   仲肯定要慢慢食呢 ~

我食牛什河   一定係走腸少河多蔥   再加埋辣椒油同紅醋   真係好鬼正㗎


無啦啦又勁忙   不過咁都好   好快放工 ~

里奧大人話餓   所以我都唔煮喇   買埋外賣就即番屋企喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後即開餐喇 ~

8 點幾睇反黑路人甲   睇到 10 點半就要睇 "你還好嗎?"   講幾個國家受疫情嘅影響   人民生活係點樣過 ~

今集講泰國   真心欣賞佢哋   疫情期間唔會賺盡所有錢   反而仲會幫人   有個人開咗間少少型超市   每日開放比市民拎 5 樣嘢   全部係免費   喺香港真係無可能發生   咁泰國人嘅質素都好好   唔會搶唔會貪   見到街邊嘅食物櫃   真係只拎 1 支水同餅乾   唔會拎拎埋埋番屋企   咁等有需要嘅人可以一齊享用   施比受更有福   希望所有人都會明白啦 ~

今晚有啲攰   睇完都即刻瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言