2020年9月12日星期六

燒汁牛仔骨 + 自家制蒜蓉牛油布甸 + 紅豆沙 ( 12-SEP-2020 )



好大粒紅豆


( 12-SEP-2020  SAT )

今朝 7 點半起身番工   依家懶開咗   真係好想星期六唔駛番工   哈哈 ~

買埋早餐就番菇場慢慢嘆   以前肯定唔會買早餐番菇場食   依家就好 Enjoy 喺菇場食喇 ~

忙咗一陣就可以做自己嘢   寫下 Blog 又 Load 下相   眨眼就 12 點 45 分   預備放工 ~

放工即走   超級大雨又行雷   差唔多 1 點 20 分先有小巴   差唔多 1 點 50 分落車   所以去街市睇下有無生果   不過唔係咁啱   之後家姐就打嚟話去緊沙爹王拎飛搵位   上次食唔到   家姐肯定今次要同我食 ~

咁我都去金坊拎飛先   之後見到家姐   我話邊度快就去邊度食   反正對面之嘛   哈哈   其實兩間都 OK   但越棧就肯定唔食囉 ~

今次仍然去唔到沙爹王   家姐話之得佢早啲嚟拎飛   我話食唔到咪食唔到囉   駛咩咁緊張喎   依家 2 點半就可以食下午茶餐   咁咪仲好   哈哈 ~  

泰式燒豬頸肉遊船湯河 ($42) - 超級多料   無諗過餐牌註明 (細) 都咁大碗   仲要包飲品+小食只係 $42   真係超級勁平

正宗泰式遊船湯河 (碎豬肉+豬潤+豬肉丸+芽菜+蘿蔔+豬紅) ($42) - 我哋覺得好大碗   真係料又多粉又多   所以好快索哂啲湯


泰式咖哩角 & 黃咖哩汁蒜蓉包條 - 一般啦


椰子沙冰 (+$6) / 芒果沙冰 (+$6) - 覺得抵呀   所以轉特飲

食完就去奇華換月餅   之後去 7 仔買 HD 雪糕批   依家又係特價 $115 有 6 條   買完就到我去 Panash 買麵包   依家到我要記得買麵包呀   唔係聽朝無得食早餐   最後去埋 759 買桃蝦多就番屋企喇 ~

一開門   Berry 繞過家姐嚟撲我呀   雖然我好冧   但唔可以咁對家姐家嘛   不過家姐反而好開心同 Berry 講話快啲撲新媽咪啦 ~

我問家姐做咩張餐枱得隻生果碟喺度嘅 ?!   其他嘢呢 ?!   家姐反白眼話姐夫將佢啲零食   放哂落個紙箱再放入櫃   佢話之前買咗個新水煲   驚唔知有咩問題   所以留個紙箱   個紙箱係有開關位封口   即係開嘅時候要拉出來咁呢   家姐開嘅時候   我覺得佢好似啲黐線婆   將啲垃圾當寶物比人睇咁呀   哈哈 ~

咁我喺 AEON 買咗幾個籃比家姐   因為之前佢話將啲零食餅乾等等歸類喎   咁我見到啱 Size 就買比佢呢 ~

我又順便幫佢執另一個櫃   又比我見到隻易潔鑊   另一層又見到幾隻杯   我話點解真係層層都有鑊同杯架  之後無啦啦話想買個氣炸鍋比我   但我話千奇唔好   仲要話到勁唔鍾意同埋一定唔會用   咁佢先一定唔買   如果話屋企無位   佢會叫我用先拎出嚟咁㗎 ~ 

之後幫佢統一哂啲飲品   佢有 4 Pack 大嘅啤酒 2 Pack 大嘅汽水   加埋起碼 200 罐   仲有 12 支紅酒同埋 7 Pack 9 包裝檸檬茶   佢話妹妹鍾意飲   所以買多啲喎   不過佢哋有朋友嚟   都可以清唔少嘅   咁就唔話佢啦   哈哈 ~

真係無諗過家姐屋企多嘢到咁   因為好少開佢櫃   佢個櫃好大嘛   所以怪不得次次買咁多嘢又唔見哂咁   仲以為佢用得咁快   原來係收收埋埋 ~

佢又勁多環保袋同冰袋   咁我話其他嘅紙袋就掉哂去啦   佢只能夠答 "哦"   哈哈 ~

執到 5 點幾   我話好攰唔執呀   家姐以為我唔舒服   我話唔係呀   之後我話終於知道點解咁攰喇   因為之前兩個星期六係放假   瞓夠先嚟執嘢   今日要早起番工唔慣呀 ~

我又教佢用過期牙膏擦水龍頭   擦完就會立立令   咁我示範一次比佢睇   佢望到立立令真係勁開心   佢個樣堅搞笑㗎   大佬   又唔係啲咩新發現   不過我話妳勝在有個妹鍾意做家務   鍾意上網睇清潔方法囉 ~

差唔多 7 點幾就車我番屋企   番到屋企沖埋涼   順便大清潔廁所  ~

抖陣之後里奧大人就話放工   我就預備晚餐 lu ~

9 點先開餐   但我同里奧大人講話今次無發脾氣呀   可能就咁煮一個餸   但其實我都有開鑊   可能因為一番到屋企即大清潔廁所再沖涼   搞掂哂無耐就里奧大人放工  唔駛等咁呀   哈哈 ~

是日晚餐 - 燒汁牛仔骨

燒汁牛仔骨 - 今次用燒汁   唔駛驚里奧大人話黑椒汁會辣   今次煮咗 4 條牛仔骨   估唔到都幾好味 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇   今日真係出咗去成日呀   哈哈哈哈 ~

今次又食又拎

我依家要追 "反黑路人甲"   但我成日讀 "路人甲乙丙"   之前睇 "慶餘年" 就會講 "瘐澄慶"   真係得里奧大人先明 ~

同里奧大人一齊睇   諗住睇 1 集   點知都係睇埋第 2 集   所以 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言