2020年9月11日星期五

紅燒牛腩粒扒豆腐 + 菠蘿咕嚕肉 + 叉燒拚燒鴨 (外賣) @ 屋企 ( 11-SEP-2020 )

( 11-SEP-22020  FRI ) 

今朝唔願起身   所以瞓到 7 點 35 分呀   沖埋涼都只係醒神少少 ~

今日落車就叫外賣   咁樣去到有得拎   之前兩日即場叫   要等成 10 分鐘   條街又熱喎   真係唔想等呀   哈哈 ~

預咗今日勁忙   但個腦好實   要慢慢做 ~

里奧大人本身今日 WFH   但 4 點幾約咗人開會   所以今日番公司 ~

Lunch Time 出去幫里奧大人配鎖匙   之後買牛什河番菇場食   好想食濃味嘢 ~

仍然超級忙   但個腦仍然好實   同事問我 System 嘅嘢   我要佢講多次先 Get 到佢講咩 ~

3 點幾終於忙完   但個人好攰   有啲唔舒服咁   所以放工都即走 ~

今晚唔煮喇   叫里奧大人買外賣番屋企食算喇 ~

番到屋企即沖涼   仲要沖熱水涼出嚟都有啲凍凍咃   呢下勁驚   依家少少唔妥就真係好緊張 ~

抖陣就探熱   用頭貼係 37 度   之後再口探只係 36.6   咁啱里奧大人番嚟   佢話係無燒 ~

7 點幾開餐就最好   我覺得係正常時間   哈哈 ~

里奧大人話佢啲同事好鍾意食啲朱古力   估唔到佢咃係即場食   不過我次次買零食比佢哋   佢哋都會即場食㗎 ~

我同里奧大人講話呢排瞓得超差   佢話尋晚半夜醒咗添呀   之後笑笑口話可能呢 2 日瞓得太多   哈哈 ~

今晚最後一集 "這麼遠,那麼近"   點都要睇啦   不過我睇完都即瞓   其實只係 11 點   但里奧大人話遲少少先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言