2020年9月20日星期日

清蒸西星斑 + 西蘭花 + 老黃瓜紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 20-SEP-2020 )





( 20-SEP-2020  SUN )

今朝里奧大人番工之後   我其實都瞓得唔係咁好 ~

瞓到 9 點 40 分就醒咗   梳洗完就去街市買嘢 ~

買完就番屋企   沖埋涼就整早餐   所以 10 點半先食 ~


食完早餐都 11 點   今日主力執鞋櫃   咁都執咗 1 個鐘   本來諗住執埋衣櫃同書櫃   但個人好鬼攰   所以留番下星期先執 ~

好在之前已經大清潔廚房同廁所   咁今日可以做少兩樣嘢咋 ~

煲完湯就開機洗衫   沖埋涼就休息   又已經 1 點幾 ~

同里奧大 2 點 45 分食嘢   之後佢就繼續做公司嘢   我就睇 Youtube ~

百佳買嘅蔥油餅勁大塊   真係好鬼飽肚   今餐真係非常乾爭爭咁呢   

里奧大人 4 點幾瞓晏覺   我都有啲眼瞓   不過唔瞓喇   夜晚瞓唔到仲慘 ~

6 點開始預備晚餐   里奧大人就 6 點半起身 ~

今晚非常之簡單   我覺得唔駛開鑊炒嘢就係好簡單㗎喇 ~

是日懶餐 - 清蒸西星斑 + 西蘭花 + 老黃瓜紅蘿蔔粟米豬骨湯

清蒸西星斑 - 家姐尋晚比我㗎   估唔到咁厚肉   我都好耐無食魚喇   所以覺得勁好味   哈哈 ~

西蘭花 - 又係西蘭花喇   食埋聽日就要隔一排先會見到佢 ~

老黃瓜紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 1 個老黃瓜要 $17   仲唔係好大條   再買埋 $40 西施骨 + 紅蘿蔔粟米 ($10)   呢煲湯都算平   但今次西施骨份量都唔少喎   唔通豬肉平咗 ?!

洗埋碗就沖涼   食埋生果就睇 "反黑路人甲" ~

今晚我 11 點鬆啲都瞓先喇   聽日要番工   唔想咁夜瞓 ~  

沒有留言:

發佈留言