2020年9月22日星期二

泰式打拋豬 + 自家制麵包 ( 22-SEP-2020 )





( 22-SEP-2020  TUE )

依家都適應正常時間番工   起身唔會話好辛苦   哈哈 ~

拎早餐嘅時候見到辣姐   又傾咗陣   佢話 6 月開始唔見我   之後話茶記阿姐問佢見唔見夾荷包蛋嘅姐姐   佢諗咗好耐係邊個   之後先記得係講緊我   因為我之前夾荷包蛋髮夾   哈哈 ~

今朝想食鹹嘢   所以食腿蛋治 ~


菇場勁忙呀   一望個鐘已經 11 點半 ~

呢排都飲北芪水   好似好瞓啲


Lunch Time 出去買罐裝咖啡比里奧大人   順便買麻糬比佢做早餐   之後再買炒麵番菇場食   已經 12 點半喇 ~


呢兩日 4 點幾就同 8 卦一齊食月餅   佢係都要我陪佢食   雖然食 1/4   但真係年紀大喇   開始覺得好滯   哈哈 ~

美心嘅雙黃白蓮蓉真係超級勁好味


今日全日都好忙   所以好快放工咁 ~

走咗一班車呀   咁買埋雞骨草比里奧大人先去搭車 ~

其實放 5 點半係算早   但番到屋企再沖埋涼   都已經 6 點幾   真係要快快手手咁呢 ~

是日晚餐 - 泰底打拋豬 + 自家制麵包

泰底打拋豬 - 里奧大人非常鍾意呢個餸   不過呢個餸好易啫   就咁開包醬汁就搞掂   哈哈 ~

自家制麵包 - 今次里奧大人同事講明只係比我㗎   真係勁搞笑   其中 1 個係芝士包   可能知我上次話要芝士包   所以特登留比我食呢 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後即沖涼喇 ~

睇下電視   好快又 11 點   我自己都瞓先 lu ~            

沒有留言:

發佈留言