2021年10月7日星期四

味廚小館 @ 紅磡 ( 7-OCT-2021 )

京都骨飯 ($50) - 好味呀   我好鍾意食京都骨呢


涼瓜火腩飯 ($50) - 里奧大人都好鍾意呢個飯   我覺得有肉有瓜都 OK 㗎


( 7-OCT-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   天氣開始涼涼哋喇   唔知今年會唔會好凍呢 ?!

早餐食腿蛋治   突然好想食蛋   但唔餓食蛋就特別飽咁   哈哈 ~


菇場忙呀   不過差唔多 11 點就搞掂 ~

Lunch Time 出去行個大圈   之後買蘿蔔豬皮番菇場食   原來份量好少   得 4 件細嘅蘿蔔   同埋 3 塊豬皮   仲要係我食指嘅 Size   不過廿蚊雞想有幾多吖   哈哈 ~


仍然忙下停下   放工可以即走 ~

今晚里奧大人開 OT   所以過去陪佢食飯 ~

我食完都走人喇   之後行兩個圈先番屋企 ~

開機洗衫再大清潔屋企   搞掂哂就拖地   咁已經全身汗   所以阿妹話落雨無得做運動   我話其實做家務都可以爆汗呢 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 10 點幾先番到屋企 ~

傾多陣計就睇魷魚  不過我 11 點 20 分都要瞓覺先呢 ~

沒有留言:

發佈留言