2021年10月27日星期三

燒汁辣椒醬豬扒 + 雙丸拚芋絲 + 西蘭花 ( 27-OCT-2021 )






( 27-OCT-2021  WED )

呢排瞓得唔係咁好   係唔係轉天氣呢 ?!

今朝肯定無咁涼喇   因為我徑完步係出汗 ~

早餐食奶醬多   又飲番咖啡添   但今朝好多嘢做   又要對數字   所以想精神啲呀   哈哈 ~


菇場勁忙呀   搞到我有啲胃痛 ~

Lunch Time 出去行咗半個鐘   之後買牛什米番菇場慢慢食 ~


仍然忙呀   所以感覺好快放工 ~

里奧大人 6 點幾番到屋企   沖埋涼要等陣先可以開餐 ~

我發覺呢排煮嘢慢咗   唔似以前咁心心急急   咁希望條命長啲啦   哈哈哈哈 ~

是日晚餐 - 燒汁辣椒醬豬扒 + 雙丸拚芋絲 + 西蘭花

燒汁辣椒醬豬扒 - 就咁燒汁好甜   依家會加一湯匙韓國辣椒醬   再加埋乾蔥頭同蒜頭   咁成個餸都好好味   哈哈   依家會焗熟豬扒再落鑊加配料一齊炒   咁樣唔駛比熱油彈到   最正係唔駛大清潔廚房呀 ~

雙丸拚芋絲 - 原來紅色點點嗰粒係芝士丸   我唔係咁鍾意食   因為我想食蟹籽丸呢   芋絲喺一田買   只係 $6.5 仲要係日本製 ~

西蘭花 - 食埋最後呢兩個   又要停下喇   哈哈 ~

里奧大人終於肯帶飯啦   佢話真係食出面啲嘢食到好厭   不過佢驚我辛苦   我話以前我都帶飯   只係煮多啲之嘛   咁樣仲好 ~


唉   可能啲指天椒辣得滯   食飯食到一半   個胃好痛呀   以前真係起碼 4 隻指天椒   仲要食埋落肚   依家純粹調味咋 ~

洗埋碗抖陣   感恩個胃唔痛   所以 8 點左右就同里奧大人一齊去徑步喇 ~

沖埋涼就食無花果   呢兩星期都連續食咁滯   里奧大人個樣好慘咁話唔食得唔得 ?!   我話駛唔駛咁慘呀 ?!   佢話食咗好多晚食到好驚喎   我話食埋聽晚無啦 ~

今晚睇文森佐大結局   韓劇真係硬係衰收尾   可以煽情但就唔合情合理   明明由頭到尾都好好睇嘛 ~

終於睇哂成套劇   今晚可以 10 點 45 分瞓覺喇   實在太好   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言