2021年10月25日星期一

腐皮卷 & 素餃 & 酸齋拚齋鴨腎 (外賣) + 煙黑椒牛肉片芝麻包 ( 25-OCT-2021 )







( 25-OCT-2021  MON )

今朝 6 點半起咗身   本身諗住再瞓   但又瞓唔到   所以去徑步   最搞笑係我本身無諗住今朝徑步   想瞓到 7 點半先起身   點知反而早咗起身 ~

不過好感恩今朝早咗一班車   因為塞車呀   同平時落車時間一樣 ~

早餐食奶醬多   因為唔係咁餓 ~


菇場唔係咁忙   但今朝嘅時間過得好快咁 ~

Lunch Time 去一田買齋   買下買下又一袋   仲要原來已經 12 點半喇   要拿拿聲去買炒麵番菇場食呢 ~


仍然忙 Filing   所以時間都係好快過   咁放工即走啦 ~

番到屋企即預備晚餐   估唔到都要 7 點先可以開餐 ~

是日懶餐 - 腐皮卷 & 素餃 & 酸齋拚齋鴨腎 (外賣) + 煙黑椒牛肉片芝麻包

腐皮卷 & 素餃 - 好鍾意食呢兩樣   不過食剩 2 條腐皮卷   咁聽晚再見佢啦 ~

酸齋拚齋鴨腎 (外賣) - 呢兩樣都係好鍾意食   所以次次食素餐都係呢 4 樣嘢   哈哈 ~

煙黑椒牛肉片芝麻包 - 終於清哂包牛肉片   有機會都會再買嚟食   因為實在太方便   懶起上嚟都可以整   好過煮水餃呀   哈哈 ~

洗埋碗抖陣就去徑步   之後再去 759 買馬格利酒   其實我頭先放工已經買咗 4 支桃味   依家再買多 2 支桃味同 2 支原味   我覺得好飲呀   里奧大人話估唔到我鍾意飲   哈哈   最感恩係今日做特價只係 $21.9/2支呀 ~   

沖完涼就睇文森佐   但我要一路睇一路投票 ~

好開心 JinJin 贏咗 K-POP偶像 (個人排名) 呀   呢個月真係好忙咁投票   我覺得 AROHA 真係好勁   今日同本身第一位係相差三十幾萬票   初初我都有啲氣餒   但我要相信 AROHA   所以好感恩 JinJin 贏咗第一位呀 ~

今晚 11 點幾先瞓   同埋唔知係咪頭先緊張得滯   唔係咁眼瞓   不過點都要瞓囉   聽朝要去徑步嘛 ~

沒有留言:

發佈留言