2021年10月30日星期六

馳名狗仔粉 & 細雜燴 (外賣) @ 屋企 ( 30-OCT-2021 )




( 30-OCT-2021  SAT )

呢兩晚發得勁多夢   起身時候都有啲暈陀陀咁   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   星期六先食到呢啲   因為平時實在太早 Lunch Time 喇 ~


菇場靜英英   西瓜 10 點幾已經唔喺度   做咩唔大方啲比我哋 Off 呀   哈哈哈哈 ~

放工即走   約咗里奧大人食 Lunch 呀 ~

泰式金邊粉 ($62) - 好味呀   我鍾意食   但里奧大人就麻麻哋   唔係咁鍾意有甜味


辣椒肉碎飯 ($62) - 獨孤一味   哈哈哈哈   不過呢個又真係好味道嘅


泰式蝦餅 (+$12) - 好大塊   都好抵 


酸辣鳳爪 (+$12) - 必食   因為真係好抵又好味   我又可以同家姐 Share


凍奶茶都好飲架   係泰式奶茶呢 


食完就去家姐屋企   里奧大人就番工呢 ~

2 點 15 分左右到家姐屋企   佢話等我幫佢執嘢喎   話喺公司拎咗啲嘢番屋企   濕濕碎碎唔想執   所以叫我執喎 ~

好耐無見 Berry 啦   樸完我就全程喺梳化底   餵佢食零食先出嚟咋

又唔係驚我   但又唔出嚟陪我   嗚嗚嗚嗚


同家姐傾偈啦   家姐都話好似好耐無面對面傾偈咁   哈哈哈哈 ~

4 點半仍然呢個 Post   哈哈哈哈



同家姐 5 點幾食下午茶   咁我肯定可以頂到 9 點   哈哈 ~

係幾好味   但 Cream 真係太漏   食剩少少都唔食喇



6 點鬆啲同家姐一齊出門口   感恩大家都好快有車 ~

今晚未夠鐘就開始   又遲幾分鐘先落堂   實在太開心   哈哈 ~

買埋晚餐就番屋企   食完先沖涼 ~

今晚 11 點幾都瞓   出咗一日街有啲攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言