2021年10月29日星期五

焗煙鴨胸 + 蟹棒醬油出前一丁 ( 29-OCT-2021 )




( 29-OCT-2021  FRI )

呢排啲天氣都唔錯   起碼唔係焗熱   起身都有啲涼意   但徑完步就覺得熱   不過之前都會沖下凍水   依家真係覺得凍水好凍   哈哈 ~

早餐食吞拿魚包   好好味 ~


菇場唔太忙   但有啲攰   真係無咩原動力做嘢   哈哈 ~

Lunch Time 出去行下   買埋乳酪再去買鯪魚球米   之後番菇場 lu ~


我將以前個飯盒袋比里奧大人用   因為唔想佢將個飯盒放入背囊   我唔接受到飯盒放入背囊呀   覺得背囊會一陣味咁   同埋拎住飯盒   啲餸就唔會好似打風咁呢


做下停下咁啦   放工可以即走 ~

里奧大人 6 點鬆啲都番到屋企   等佢沖埋涼就開餐 lu ~

是日懶餐 - 焗煙鴨胸 + 蟹棒醬油出前一丁

焗煙鴨胸 - 屋企有呢個儲備真係好   又唔駛解凍   真係幾時食都得 ~

蟹棒醬油出前一丁 - 里奧大人鍾意食蟹棒   我覺得好過蟹柳   始於太細條   我會煮到散修修呢 ~

洗埋碗就同里奧大人去徑步   今晚都有出汗   仲諗住涼涼地唔會出汗添 ~

里奧大人番到屋企就開冷氣   佢應該真係好熱   哈哈   不過呢幾晚瞓覺都有開冷氣瞓   因為里奧大人成日話瞓到半夜好熱   我話咁開冷氣瞓   好過半夜熱醒再開 ~

沖埋涼就食生果   之後又睇文森佐   但我 10 點半都瞓喇   呢排瞓得麻麻哋   早啲瞓都好 ~

沒有留言:

發佈留言