2021年10月28日星期四

辣醬焗雞翼 + 蠔油燜節瓜 ( 28-OCT-2021 )




( 28-OCT-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   不過都發咗唔少夢   哈哈 ~

今朝徑步都有出汗   同埋呢兩晚都要開冷氣瞓   仲諗住唔駛開添 ~

早餐食腿蛋包   細細個食呢啲腿蛋包   塊甜蛋係好厚㗎   所以食一個係覺得超級飽   依家真係成個包跌咗落地都唔知㗎   因為實在太輕身呢 ~


菇場唔忙   不過唔 Filing 喇   好似每月一到咁   有啲攰 ~

Lunch Time 出去買節瓜   行下行下又半個鐘   之後買燒賣炒米粉番菇場食 ~


仍然唔忙啦   同阿花 Whatsapp 傾偈   所以好快又放工 ~

買埋糖水同雞骨草就搭車番屋企   之後里奧大人都差唔多番到 lu ~

今晚 7 點唔夠都開餐   依家里奧大人開始帶飯   不過我話之後應該又會想食下出街嘢   因為我以前都係咁   同埋其實我想煮兩個餸加個菜   咁樣夜晚同中午食嘅可以唔同嘛   但都係諗下先   始終我識煮嘅款式唔多 ~

是日晚餐 - 辣醬焗雞翼 + 蠔油燜節瓜

辣醬焗雞翼 - 最鍾意焗嘢   感到快趣同乾脆   最緊要又好味嘛   哈哈 ~ 

蠔油燜節瓜 - 里奧大人帶飯就比佢帶啲有味嘅瓜菜啦   有啲汁無咁寡 ~

洗埋碗抖陣就自己去徑步   里奧大人話晏畫做嘢出咗成身汗好攰呀   所以唔徑步 lu~

咁我徑完步去買雪糕同豬扒   奧大人見我拎住袋嘢入屋就好驚   話唔係又買無花果呀嘛 ?!?!?!  痴線咩   駛唔駛咁驚呀 ?!   哈哈哈哈 ~

開機洗衫之後就沖涼   抖陣就食糖水 ~

芝麻糊 & 綠豆沙都好味



今晚再睇多次文森佐   因為有啲係之前根本睇唔切   哈哈 ~

10 點 45 分準時瞓覺   里奧大人就繼續睇書 ~

沒有留言:

發佈留言