2021年10月6日星期三

菠蘿咕嚕肉 + 粟米香菇煎肉餅 + 油雞拚燒鴨 (外賣) @ 屋企 ( 6-OCT-2021 )



( 6-OCT-2021  WED )

尋晚半夜去咗兩次廁所   感恩起身都精神 ~

今朝 8 點唔夠就落車   所以去麥記買早餐   我覺得麥芝蛋包好味呀   但其實我以前最憎食呢個包   哈哈 ~


菇場唔忙   呢排比較靜 ~

Lunch Time 出去打簿   順便去買菜   之後買鯪魚球米番菇場食   我覺得開始有啲厭喇 ~


傾下計又放工   今晚里奧大人 5 點幾都放工   所以我話買外賣番屋企食 ~

食完再整蘋果青瓜沙律   搞掂哂都 8 點   要快快同里奧大人一齊去徑步喇   依家朝早無徑步   夜晚一定要做番運動   我驚自己會懶番呀 ~

番到屋企就開機洗衫   沖埋涼就食生果   其實我最鍾意食蕉同提子   因為唔駛批皮   但又唔可以食咁多   因為糖份好高呢 ~

終於睇完 "怪物"   所以即睇 "魷魚遊戲" ~

話咁快又已經 10 點 45 分   我要瞓覺喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言