2021年10月26日星期二

燒汁豬扒 + 西蘭花 ( 26-OCT-2021 )




( 26-OCT-2021  TUE )

今朝又係鬧鐘未響都起身   仲諗住尋晚夜瞓   會起唔到身添   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   又要飲咖啡 ~


尋日阿花買咗   今日到我買   車銀優呢輯相實在太靚喇


菇場忙呀   做極唔完咁 ~

Lunch Time 出去行陣   又買下嘢   之後番菇場食 Flakes + 乳酪 ~

里奧大人成日覺得 Flakes 入面會有好多乾果   我話唔好咁天真啦 


今日全日勁忙呀   好似好耐無試過   哈哈 ~

放工即番屋企   雖然菇場好忙   但唔會話個人好攰   反而無嘢做呢   個人仲攰咁架 ~

里奧大人 6 點鬆啲番到屋企   咁叫佢沖埋涼等食喇 ~

6 點 45 分可以開餐   呢個時間最好   可以慢慢食 ~

是日晚餐 - 燒汁豬扒 + 西蘭花

燒汁豬扒 - 呢度只係 1 塊半豬扒   我食咗兩嚿咋   本身諗住食埋個麵再食最後一嚿   點知里奧大人夾埋   佢應該鍾意食   因為平時好少會咁   哈哈 ~

西蘭花 - 好耐無食喇   又突然好想食番   以前會煮兩大個   依家只會煮一細個   我覺得西蘭花比較脹胃   唔可以好似以前食咁多 lu ~

洗埋碗   8 點就同里奧大人一齊徑步   佢話勁哥想做運動   之後話我瘦咗好多   咁就話我因為早晚運動   其實有時間做運動真係好好   又唔駛錢又健康 ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就睇文森佐   都已經 9 點半喇   要快啲睇   哈哈 ~

今晚又 11 點幾先瞓   真係要快快睇哂   咁先可以早啲瞓 ~

沒有留言:

發佈留言