2021年10月10日星期日

韓式辣醬雞 + 皮蛋紅莧菜 + 自家制麵包 ( 10-OCT-2021 )





( 10-OCT-2021  SUN )

8 點 15 分鬧鐘響要起身喇   食埋早餐就去番學 ~


之後去里奧大人公司幫手   今朝番崇拜有啲攰   最衰自己食早餐上網睇嘢   我覺得超級傷神 ~

崇拜完就等里奧大人放工   不過都要 2 點先食 Lunch ~

泡菜好味


餃子年糕拉麵 ($50) - 都有 4 隻餃子


石鍋牛肉拌飯 ($70) - 因為我好想食飯焦   哈哈


撈辣醬勁好味


牛奶忌廉梳打


食完都番屋企喇   不過我要去超市買嘢   叫里奧大人快啲番屋企沖涼休息 ~

沖埋個涼就睇 Youtube   之後好眼瞓又瞓唔到   所以 6 點都預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 韓式辣醬雞 + 皮蛋紅莧菜 + 自家制麵包

韓式辣醬雞 - 我覺得啲辣醬真係好辣   但就真係越食越過癮   哈哈 ~

皮蛋紅莧菜 - 想食紅莧菜呀   咁啱屋企有隻皮蛋   不過無鹹蛋添 ~

自家制麵包 - 好在有包   咁唔駛煮飯喇 ~

洗完碗都即沖涼喇   今晚勁攰   我唔去徑步 lu ~

仍然睇魷魚   我 11 點都要瞓 ~

沒有留言:

發佈留言