2021年10月16日星期六

澳門咖哩王清湯腩 @ 牛頭角 ( 16-OCT-2021 )

黑椒牛扒腸仔飯 ($52) - 我明明話要豬扒嘛   唉


雞扒午餐肉腸仔飯 (黑椒汁) ($46)


( 16-OCT-2021  SAT )

如果朝早徑步   真係最遲 11 點好瞓   尋晚實在太夜瞓   今朝勁唔想起身呀   但尋晚食到咁飽   今朝點都要做下運動囉 ~

早餐食芝腿治烘底   今朝要食飽啲 ~


見菇場無人   我大力 "鄧" 個電話   我 "鄧" 咗幾下   居然有小強蛋呀   嚇鬼死   我用紙巾捉佢   佢彈開咗少少   好在比我捉到咋   我勁驚整爆佢呀   之後再用好多張紙巾包住   拿拿聲掉去廁所 ~

仍然無人又再大力 "鄧"   好在無蛋咋   之後就係咁噴消毒液   諗住又抹下枱啦   點知倒瀉咗成杯水   真係抹到我死死下 ~

諗住唔忙啦   點知 11 點幾先嚟忙   又搞咗 1 個鐘 ~

放工即走   買埋午餐就番屋企喇 ~

沖埋涼就等里奧大人啦   無耐佢都番到   叫佢沖埋涼先食 ~

依家鍾意重慶三小辣湯底   連里奧大人同家姐都鍾意   真係好在阿齋介紹   因為我自己只食麻辣湯底咋


食完就睇 Youtube   里奧大人就瞓晏覺   不過 5 點半都叫醒佢喇   因為我要番學呢 ~

又唔係咁餓   求其搵間唔多人就入去食喇 ~

頭先想瞓又瞓唔到   所以飲凍檸茶   感恩上堂都精神   同埋時間過得好快   真係番得好開心呢 ~

放學即走   沖埋涼就食糖水   因為我突然間好想食海帶綠豆沙呀 ~

里奧大人知道我鍾意食渣   所以叫多渣   估唔到又可以   哈哈


今晚唔睇文森佐啦   唔想里奧大人咁夜瞓   所以睇 Youtube 喇   我睇到 11 點幾都瞓   里奧大人就仍然睇雜誌 ~

沒有留言:

發佈留言