2021年10月22日星期五

Foodeli @ 九龍灣 ( 22-OCT-2021 )

@ CHIMAG
經典甜辣炸雞 (有骨) ($78/半隻) - 即叫即炸   勁好味呀



@ Pepper Lunch
黑椒牛肉飯 - 我都估到里奧大人會食呢個


( 22-OCT-2021  FRI )

今朝凍咗好多呀   唔知之後係咪咁呢 ?!

我問家姐佢徑完步有無出汗 ?!   佢都話少少咋   我話我都係咁咋   同埋呢排沖涼都唔會最尾沖凍水   咁應該係凍㗎喇   哈哈 ~

早餐食奶醬多   呢期又鍾意食番 ~


菇場唔太忙   咁可以抖下 ~

8 卦要喺網站買嘢   想用我嘅信用卡資料幫佢比錢   不過我話唔會幫囉   我覺得喺網店買嘢有風險嘛   如果唔小心比人盜用資料就煩 ~

Lunch Time 去行陣   之後買紅腸酸辣米線   因為好想食酸辣嘢呀 ~


其實唔忙   但因為食得太飽   所有就做 Filing   咁樣行嚟行去當消化一下   哈哈 ~

里奧大人放假   所以今日去德福買書   之後再出街食晚飯   之前姑奶整咗冬瓜支竹燜火腩   所以佢做 Lunch   咁樣唔好浪費嘛 ~

放工即走   同里奧大人去德福食晚餐   我又要食韓嘢呀 ~

咁我兩隻手都戴咗手套   所以叫里奧大人餵我飲啖汽水   差啲濁親我呀   之後我話好在佢唔喺老人院做嘢   佢話如果做嘅話   老人死亡率突然急增   我仲話我希望我死先呀   哈哈 ~

食完再去睇記事簿   之後去 MUJI 買零食   買完都即番屋企 lu ~

終於買到比家姐   最開心係有佢鍾意嘅紫色


沖埋涼就睇文森佐   今晚睇到 10 點 40 分都瞓喇   好似越嚟越早瞓咁   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言