2021年10月11日星期一

豉椒排骨飯 + 山竹牛肉 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 11-OCT-2021 )



( 11-OCT-2021  MON )

尋晚瞓到半夜凍醒   之後都唔係咁易瞓得番   我覺得真係睇 "魷魚遊戲" 有關   因為場面唔係血腥就係槍聲   次次一開槍   我個人就嚇到彈一   所以今晚點都睇埋最後兩集   長痛不如短痛   快快了斷   哈哈哈哈 ~

今星期朝早應該唔徑步   上星期抖咗一個星期   個人無咁攰   同埋對眼睇嘢清咗   但點都唔可以抖太耐   始終我都係覺得徑完步   番工時間係精神啲咁㗎 ~

早餐食芝腿治烘底   但無咩胃口咁   所以食剩半件留番做 Lunch ~


超級勁忙   真係望下個鐘就已經 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買腸粉燒賣番菇場    我想食熱嘢呀 ~


仍然係超級勁忙   感覺好似放咗好耐假   今日要做番哂所有嘢咁   哈哈 ~

里奧大人今日都要番工   但 4 點幾就可以放工 ~ 

終於搞掂哂個長命 Report   抖下又可以放工 lu ~

今晚都唔煮喇   買埋外賣先番屋企 ~

食完就抖下   7 點 15 分一齊去徑步   真係勁早   哈哈哈哈 ~

沖埋涼就整沙律   咁都要整半個鐘架   我覺得切蘋果粒係最花時間 ~


搞掂哂就即睇 "魷魚遊戲" 最後兩集   我覺得後尾兩集先好睇囉   同埋都幾感人   其實套劇都係講人性嘅善良同醜惡   但實在太血腥   我會瞓得唔好   所以同里奧大人講話今晚點都要睇哂呀   哈哈 ~

又睇下 ASTRO 笑下先   所以今晚 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言