2021年10月31日星期日

焗雞翼 + 菜心 ( 31-OCT-2021 )




( 31-OCT-2021  SUN )

今朝 8 點半都醒咗   咁就去徑步啦   之後去超市買菜同香蕉   再買埋麵包就番屋企 lu ~


食完早餐就大清潔屋企   拖完地再大清潔廁所   沖埋涼就即出發去里奧大人公司 ~

次次徑完步   沖咗涼都好熱   里奧大人同事見我無着外套好奇怪   哈哈 ~

崇拜完就去等里奧大人放工   因為要等勁哥   所以同里奧大人一齊同阿妹頂爺傾偈   傾咗 20 分鐘都走人 lu ~

里奧大人話好餓   咁食埋先番屋企啦 ~

入迷牛肉辣拌拉麵 ($55) - 有醬汁嘅   不過唔夠多   所以個麵比較乾


辣炒泡菜豬肉飯 ($65) - 賣相唔多掂   同埋無味嘅   最後要加多碟泡菜先有味道咋   但豬肉份量就好多   今次試新嘢   但麻麻哋


好在有泡菜   哈哈


終於喺香港見到 ASTRO 廣告牌   真係勁開心勁感動   搵日要去打卡   哈哈 ~

我要去超市買菜同豬肉   所以叫里奧大人番屋企先呀   等佢可以沖完涼即刻瞓覺 ~

我沖完涼就開機洗衫   之後熨衫喇   其實我都好眼瞓   但瞓唔到   咁做嘢啦 ~

6 點左右預備晚餐   可以早啲徑步 ~

是日懶餐 - 焗雞翼 + 菜心

焗雞翼 - 其實係韓式辣醬雞翼   不過我唔落包辣醬   唔想里奧大人連續兩晚都咁刺激   哈哈 ~

菜心 - 呢份 $11   但 4 棵細嘅生菜要 $9   所以都買菜心   好似抵啲咁 ~

洗埋碗就一齊去徑步   今晚攰呀   可能每月一到   所以徑步半個鐘係極限 ~

沖完涼都休息   我 11 點都瞓先喇   里奧大人就繼續睇書 ~

沒有留言:

發佈留言