2021年10月8日星期五

西京燒鯖魚 + 辣汁牛仔骨 + 皇帝菜 + 自家制麵包 ( 8-OCT-2021 )







( 8-OCT-2021  FRI )

今朝鬧鐘響   里奧大人問邊個鬧鐘響 ?!   我話梗係佢啦   但原來係我鬧鐘響 ~

但其實佢鬧鐘應該早響過我 10 分鐘嘛   之後佢原來無開鬧鐘呀   我話如果我懶床等自己鬧鐘響就慘啦   因為我關咗就唔會再響   到時真係瞓到 10 點幾都似   哈哈 ~

超級大風大雨   就算着咗水靴   條裙同頭髮都濕呀   唉 ~

早餐食奶醬多   今次好味道 ~


菇場唔忙   又的起心肝 Pack File ~

Lunch Time 黑雨呀   好在我都諗住食杯麵   阿齋話我都係時候要清下啲杯麵   哈哈 ~

仍然 Pack File   好想快啲了咗心事 ~

放工即走   里奧大人 6 點幾放工   所以番到屋企都要即刻預防晚餐喇 ~

是日晚餐 - 西京燒鯖魚 + 辣汁牛仔骨 + 皇帝菜 + 自家制麵包

西京燒鯖魚 - 今次嘅汁係西京燒   唔駛成日泰式甜辣醬咁悶 ~ 

辣汁牛仔骨 - 尋晚諗住煮呢個餸   不過出咗去食   咁聽晚又唔煮   所以今晚煮埋去啦 ~

皇帝菜 - 難得見到有   咁買包嚟食啦 ~ 

自家制麵包 - 依家我會蒸熱麵包   真係煙煙韌韌好正㗎 ~

洗完碗再望望出面   仍然大風大雨   所以唔去徑步喇 ~

沖埋涼就食沙律   之後睇魷魚   不過睇到 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言