2021年10月13日星期三

蕃茄肉粒意粉 + 韓式辣醬雞 ( 13-OCT-2021 )




( 13-OCT-2021  WED )

今朝 7 點醒一醒   之後里奧大人話下午維持 8 號風球   咁我可以安心咁瞓覺喇 ~

10 點起身   尋日買咗芝麻餐包   今朝可以整芝蛋包呢 ~


無諗過今日係風假   始終多數掛 12 個鐘嘛   不過今次呢個圓規嘅風力係好勁   真係超級大風架   但就無咩雨咁呢 ~

抖陣就煲雪梨乾無花果   難得全日喺屋企   當水飲都好嘛 ~

2 點幾食沙律   因為唔想咁飽   寧願夜晚早啲食飯好過 ~


家姐話 Berry 瞓得好林



我就當然睇 ASTRO 啦   但其實都係聽歌   因為我要熨衫   我唔想分神   哈哈 ~

抖多陣又接近 6 點   今日啲時間過得勁快 ~

6 點半可以開餐   早食早休息 ~

是日晚餐 - 蕃茄肉粒意粉 + 韓式辣醬雞

蕃茄肉粒意粉 - 加咗一大碗雜豆   再有半盒免治豬肉   其實真係料多過意粉 ~

韓式辣醬雞 - 就咁意粉好悶咁   所以焗 4 隻雞翼   不過就走辣醬 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就睇文森佐喇 ~

里奧大人都應該鍾意睇啦   成日叫我快啲睇   之前睇魷魚遊戲唔會咁㗎 ~

睇到差唔多 12 點   但我唔係咁眼瞓   但睇多 10 分鐘就嚟料   要即上床瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言