2021年10月19日星期二

辣汁和牛牛筋 + 冬菇汁小旺菜 ( 19-OCT-2021 )




( 19-OCT-2021  TUE )

呢兩日涼咗   真係唔係咁想起身徑步   不過唔可以囉   我唔想咁快放棄   哈哈哈哈 ~

雖然涼咗   但今朝徑步又出汗喎   其實我真係鍾意出汗多啲呢 ~ 

家姐每朝 6 點幾起身帶 Berry 出街街   都行半個鐘架   番上屋企放低 Berry 再去徑步   



啤啤共



早餐食芝腿治烘底   好在茶記阿哥問我係咪熱檸茶走甜咋 ~


菇場忙呀   開心開心 ~

Lunch Time 出去行下   之後又買咗好多嘢   好在有環保袋咋 ~

$38/2 包勁平呀   所以即買 4 Pack   咁家姐 & 里奧大人就每人 1 Pack 


我再買咗 10 條蟹柳同家姐 Share   呢個環保袋唔係咁夠大   但好在都勉強裝得哂


里奧大人好鍾意呢個公仔㗎   不過佢話唔要   咁我唔買 lu


買埋墨丸米就番菇場   今日好餓呀 ~

今次啲菜真係黃哂   因為我唔係即刻番菇場   哈哈


仍然忙   所以好快就放工 ~

放工即走   今晚煮新嘢   所以要啲時間   哈哈 ~

6 點半左右打比里奧大人   原來佢差唔多番到屋企   好在我煮定嘢先咋   唔係以為佢咁夜未放工 ~

是日晚餐 - 辣汁和牛牛筋 + 冬菇汁小旺菜

辣汁和牛牛筋 - 尋日喺一田買咗 Pack 澳洲急凍和牛牛筋   見 $60 唔係太貴   咁買嚟試   我第一次煮牛筋   本身用燒汁醃咗   咁落鑊嘅時候聞到好大陣牛味   所以即加韓國辣椒醬   之後再加胡椒粉   因為我真係頂唔順陣牛味   感恩煮出嚟都好食   口感似食牛腩   不過唔會再有下次   哈哈 ~

冬菇汁小旺菜 - 尋晚特登留番啲冬菇汁   好過齋食菜嘛 ~

同里奧大人 8 點左右去徑步   沖埋涼就開機洗衫 ~

抖陣又睇文森佐   不過依家朝早徑步   夜晚 10 點半就已經開始眼瞓   今晚我 10 點 45 分都即瞓   雖然好睇都唔睇住喇 ~

沒有留言:

發佈留言