2022年5月31日星期二

麥蘆卡蜜糖烤雞餐 (外賣) @ 屋企 ( 31-MAY-2022 )



素肉醬意粉留比里奧大人聽日 Lunch


( 31-MAY-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   再瞓得唔好就唔掂㗎喇   哈哈哈哈 ~

早餐食奶醬多   好似食足一個月   呢兩日烘到好乾   其實乾都唔係問題   但實在太少奶醬呢 ~

今朝飲凍啡   家姐以為我好熱   我話唔想飲咁濃呀   每次飲熱啡少奶走甜   我真係只飲半杯   否則反胃   但就一定唔可以正常奶   唔係更易反胃   哈哈哈哈 ~


菇場唔忙   好想快啲到 Lunch Time ~

一夠鐘就飛去一田買威化餅同朱古力比里奧大人   今次買得最少嘢   哈哈   之後買埋紅腸酸辣米線就即番菇場   因為已經開始落雨喇 ~


仍然唔忙   可以準時放工 ~

去買雞骨草比里奧大人   估唔到之後又同佢一班車   佢話咁早放工唔好煮喎   所以又買外賣喇 ~

食完抖陣就做小清潔   里奧大人話特登比我抖   點知又做家務   我話唔駛煮飯有時間整   咁等屋企乾淨啲嘛 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後即沖涼休息了 ~

呢排里奧大人都好主動幫我按摩條腰   比佢按完真係舒服好多   但隻手就一樣有啲痛   呢下先煩 ~

今晚 11 點鬆啲都瞓   其實最想係 10 點 45 分瞓   但好多時唔係 11 點就係 10 點半瞓咁囉   梗係唔會 10 點 45 分   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言